ارتش سرخ در سراشیبی سقوط

سپیدرود همچنان ناکام در لیگ | چهارمین شکست سپیدرود در اهواز رقم خورد

از هفته پنجم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در ورزشگاه غدیر شهر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، استقلال خوزستان با دو گل حریف خود را شکست داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته پنجم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در ورزشگاه غدیر شهر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی ایمان صادقی، میثم تهی دست، رضا نورمحمدی، یعقوب کریمی، میلاد قربان زاده، هومن ربیع زاده(جواد آقایی‌پور)، محمدرضا مهدوی، رضا معقولی، حسین ابراهیمی، حسین کعبی(پویا نزهتی) و محمد لطفی(امین منوچهری) برای سپیدرود به میدان رفتند.

*در دقیقه ۷ بازی شوت وحید خشتان بازیکن استقلال خوزستان به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

*در دقیقه ۲۷ بازی شوت خطرناک محمدرضا مهدوى، بازیکن سپیدرود رشت پس از برخورد به دروازبان استقلال به بیرون رفت.

*در دقیقه ۶۱ بازی پاس هومن ربیع زاده براى منوچهرى با ضربه بى جان این بازیکن همراه بود که از کنار دروازه به شکلى خطرناک عبور کرد.

*در دقیقه ۶۲ بازی ضربه سر مهاجم استقلال خوزستان به تیرک دروازه سپیدرود برخورد کرد.

*در دقیقه ۶۳ بازی ایمان صادقى، دروازه‌بان سپیدورد در موقعیتى تک به تک توپ وحید خشتان را به زیبایى مهار کرد.

*در دقیقه ۶۶ بازی سانتر زیباى پویا نزهتى به روى دروازه را منوچهرى با بى دقتى به بیرون زد.

*در دقیقه ۷۰ بازی رضا درویشی روی اشتباه پاس رضا معقولی، بازیکن سپیدرود در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان توپ را وارد دروازه سپیدرود کرد.

*در دقیقه ۷۱ بازی وحید نامداری بازیکن استقلال خوزستان روی اشتباه مسلم رضا نورمحمدی توپ را گرفت و در مصاف تک به تک با صادقی، دروازه‌بان سپیدرود در ظرف یک دقیقه گل دوم استقلال را وارد دروازه سپیدرود کرد.

* در دقیقه ۸۹ بازی شوت شریفى، بازیکن استقلال با خوش شانسى به تیر دروازه سپیدرود برخورد کرد.

*در دقیقه ۹۲ بازی ایمان صادقی، توانست در یک مصاف تک به تک توپ مهاجم استقلال را مهار کند تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت در پنج بازی خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرد و در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

سپیدرود که در ۵ بازی خود در لیگ برتر ۱۴ گل دریافت کرده و تنها دو گل به ثمر رسانده است در بازی آتی خود در رشت به مصاف صنعت نفت آبادانی می‌رود که از ۵ بازی خود چهار امتیاز کسب کرده است.

گفتنی است؛ سپیدرود رشت لیگ هجدهم را با مالک جدید شروع کرد اما این مالک (محمد نوین) هم نتوانست مشکلات این تیم را رفع کند تا اینکه در چند روز اخیر مجددا سپیدرود به مالک جدیدی واگذار شد و قرار از بازی آینده علی کریمی، به عنوان سرمربی ارتش سرخ گیلان بر روی نیمکت سپیدرود بنشیند تا شاید بتواند گره مشکلات این تیم پرهوادار را باز کند.

Share