فرماندار شهرستان لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد

برطرف شدن موانع قضایی سورتمه لنگرود | خریداری کلیه دستگاه‌ها از کشورهای آلمان و اتریش

جوادپور علت تاخیر در افتتاح پروژه را به خاطر پیچیدگی مسایل قضایی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این مشکل برطرف شده و در درحال حاضر کارگاه شرکت فعال شده است و تا قبل از ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا از برطرف شدن موانع قضایی سورتمه آبچالکی و لیلاکوه لنگرود خبر داد.

سیدرضا جوادپور با اشاره به اینک سورتمه منطقه گردشگری آبچالکی و لیلاکوه لنگرود۹۰ تا ۹۵ در صد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: بالغ بر۵۰ میلیارد تومان تاکنون برای احداث این سورتمه از جمله برای خرید زمین به وسعت ۳۵ هکتار، جاده دسترسی و تجهیزات هزینه شده است.

فرماندار شهرستان لنگرود علت تاخیر در افتتاح پروژه را به خاطر پیچیدگی مسایل قضایی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این مشکل برطرف شده و در درحال حاضر کارگاه شرکت فعال شده است و تا قبل از ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

جوادپور افزود: کلیه دستگاه‌های سورتمه و تله کابین آن از کشورهای آلمان و اتریش خریداری شده و در حال بارگیری در گمرک هستند.

فرماندار لنگرود در ادامه گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: در هفته دولت ۱۹۰ پروزه عام المنفعه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که شامل گازرسانی به ۱۲روستا، آبرسانی، توسعه و اصلاح برق رسانی ۶۰ واحد مسکن مهر، آسفالت راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی، افتتاح ۴۰ باب مسکن مددجویان و غیره می‌باشد.

Share