جهت توافق با باشگاه؛

گزینه سرمربی‌گری سپیدرود برای مذاکره به رشت می‌آید

رضا مهاجری، گزینه سرمربی‌گری سپیدرود رشت برای توافق با مدیرعامل این تیم عصر امروز (جمعه ۲۶ مرداد) وارد رشت می‌شود و در هتل کادوس مذاکراتی را جهت قبول سرمربی‌گری سپیدرود انجام خواهد داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا مهاجری، گزینه سرمربی‌گری سپیدرود رشت برای توافق با مدیرعامل این تیم عصر امروز (جمعه ۲۶ مرداد) وارد رشت می‌شود و در هتل کادوس این شهر با مسئولین این تیم مذاکراتی را جهت قبول سرمربی‌گری سپیدرود انجام خواهد داد.

مهاجری که اصالت او خراسانی است سابقهٔ حضور در کادر فنی تیم‌های ابومسلم خراسان، استقلال اهواز، پاس تهران، راه‌آهن، داماش گیلان و صبای قم را دارد.

او همچنین هدایت تیمهای شیرین‌فراز کرمانشاه، سیاه‌جامگان و پدیده خراسان را برعهده داشته است.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت فصل خود را با سرمربی‌گری خداداد عزیزی، شروع کرد و پس از ایجاد حواشی زیاد او  با دریافت سفته ۸۰۰ میلیون تومانی پس از هفته سوم از این تیم جدا شد و در بازی گذشته سهیل حق‌شناس مسئولیت فنی تیم را برعهد داشت.

گفتنی است، سپیدرود رشت با سه شکست و یک تساوی از چهار بازی خود، با کسب تنها یک امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد و در هفته پنجم لیگ برتر باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند.

Share