در هفته پایانی لیگ برتر؛

سپیدرود ناکام در خارج از خانه | پرسپولیس قهرمانی خود را با شکست سپیدرود جشن گرفت

دو تیم پرسپولیس تهران و سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در انتها با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سی‌ام و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم پرسپولیس تهران و سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در انتها با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ایمان صادقی، توحید غلامی (میثم فردوسی)، هادی میرجوان (علی عباسی)، محمد نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی (میعاد یزدانی)، میثم تهی دست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربان زاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی.در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی (بشار رسن)، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری (محسن مسلمان)، سیامک نعمتی (احمد نورالهی)، گادوین منشا و حسین ماهینی. برای پرسپولیس بازی کردند.

پرسپولیس با گل های محمد انصاری در دقیقه ۳۰، فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴۹ و کمال کامیابی نیا در دقیقه ۸۵ در این بازی به پیروزی رسید.

گفتنی است سپیدرود در پایان فصل با کسب ۳۰ امتیاز از سی بازی خود بالاتر از سپاهان اصفهان در جایگاه سیزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار گرفت.

Share