مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان‌

جشنواره رسانه‌های منطقه دریای خزر در گیلان برگزار می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان‌ گفت:‌ جشنواره منطقه‌ای دریای خزر سال آینده در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کریم خورسندی در همایش تجلیل از خبرنگاران و فعالان حوزه خبر در رشت اظهار داشت:‌ جشنواره منطقه‌ای دریای خزر سال آینده در استان گیلان برگزار ‌و آثار منتخب پس از داوری به جشنواره بین‌المللی دریای خزر ارسال می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان به برگزاری همایش خانه‌های مطبوعات شمال کشور در چالوس اشاره کرد و بیان داشت:‌ تشکیل اتحادیه ویژه برگزاری جشنواره دریای خزر برای انتخاب آثار منتخب را از جمله تصمیمات اتخاذ شده و دستاوردهای مهم این همایش اعلام کرد.

خورسندی شرکت فعالان رسانه‌ای گیلان در جشنواره منطقه‌ای دریای خزر را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ آثار ارسال شده توسط متخصصان و کارشناسان حوزه رسانه بررسی و داوری می‌شوند و سپس منتخبان برگزیده به جشنواره بین‌المللی دریای خزر راه پیدا می‌کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری دو همایش بزرگ با محوریت رسانه در استان اظهار رضایت کرد و بیان داشت:‌ برگزاری جشنواره ملی مطبوعات در منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز قلم در ۱۴ مرداد و هشتمین جشنواره رضوی در ۲۸ مرداد از جمله این برنامه‌ها بوده‌اند.

خورسندی جایگاه رسانه‌ها و فعالان این حوزه در گیلان را در دولت تدبیر و امید رو به سمت بهبود و ارتقاء اعلام کرد و ابراز داشت:‌ با ادامه نگاه بسیار مطلوب مسئولان به خبرنگاران و تلاش برای رفع مشکلات و موانع موجود امیدواریم این جایگاه فعلی هر چه بیشتر بهبود پیدا کند.

وی عضویت در سامانه الکترونیک خانه مطبوعات را جهت شناسایی اصحاب رسانه ضروری دانست و اظهار داشت:‌ از همه خبرنگاران و اصحاب فعال رسانه در سراسر گیلان تقاضا دارم هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام و بارگزاری اطلاعات خود در سامانه الکترونیک خانه مطبوعات اقدام کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان عضویت در سامانه الکترونیک خانه مطبوعات را منشاء فواید بسیاری برای خبرنگاران اعلام کرد و افزود:‌ به زودی خبرهای بسیار خوبی به اطلاع افرادی که تاکنون اقدام به عضویت در سامانه الکترونیک خانه مطبوعات گیلان کرده‌اند‌ خواهد رسید.

Share