از سری بازی‎‎‌های عقب افتاده هفته بیست و یکم لیگ دسته اول

ناکامی قوی سپید در دقایق آخر | ملوان هرچه زد به در بسته خورد

از سری بازی‌های عقب افتاده هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان عصر امروز دو تیم ملوان بندرانزلی و صبا قم در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در انتها با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از سری بازی‌های عقب افتاده هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان عصر امروز دو تیم ملوان بندرانزلی و صبا قم در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در انتها با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

حجت صدقی، عظیم گوگ، مهیار زحمتکش، حافظ یعقوبی، وحید حیدریه، امین جهان کهن، شهاب زندی، پژمان نوری، خشایار زبرجد، بابک مرادی و شهریار مغانلو برای ملوان در این بازی به میدان رفتند.

در این بازی که ملوان بسیار بهتر از حریف خود ظاهر شد در ابتدا و در دقیقه ۹ با گل شهریار مغانلو پیش افتاد اما در دقیقه ۲۴ بازی گل تساوی را دریافت کرد و نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم ملوانان سراسر حمله کردند و در دقیقه ۵۶ بازی صاحب ضربه پنالتی شدند اما بابک مرادی نتوانست این توپ را وارد دروازه حریف بکند.

ملوان بندر انزلی به حملات خود ادامه داد تا پژمان نوری در دقیقه ۸۶ بازی و از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را باز کرد اما این پایان بازی نبود و بازیکنان صبای قم در دقیقه ۹۳ گل تساوی را وارد دروازه ملوان کردند تا در یک بازی خانگی ناکام باشد.

به گزارش دیارمیرزا، ملوان بندر انزلی با کسب ۳۲ امتیاز از ۲۲ بازی خود در جایگاه هشتم لیگ ۱۸ تیمی دسته اول قرار گرفته است.

Share