فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

بهسازی پروژه فاضلاب منطقه «معلولین» رشت توسط سپاه گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای پروژه بهسازی وضعیت فاضلاب منطقه محروم “معلولین” رشت گفت: در تلاش هستیم تا قبل از پایان نیمه نخست امسال این پروژه را به پایان برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه بازدید از محل اجرای پروژه بهسازی وضعیت فاضلاب منطقه محروم “معلولین” شهر رشت اظهار داشت: مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب بخشی از مشکلات این منطقه از شهر رشت است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه طرح آبرسانی این منطقه توسط سپاه انجام شده و با همکاری دولت و شهرداری رشت طرح بهبود وضعیت فاضلاب اجرایی می‌شود اعلام کرد: در تلاش هستیم تا در یک اقدام جهادی هرچه سریع‌تر این طرح را به پایان برسانیم.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت ساکنان، پایگاه‌ بسیج و روحانیت منطقه “معلولین” رشت در راستای بهبود شرایط این منطقه افزود: چنین طرح‌هایی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت‌زدایی و اجرای طرح “جوادالائمه” انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح “جوادالائمه” در راستای رسیدگی به مناطق حاشیه شهرها در مناطق “معلولین” شهرستان رشت، “رودبنه” لاهیجان و “انزلی‌محله” لنگرود اجرا می‌شود گفت: محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مشکلات مردم یکی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه مراحل اجرایی طرح بهبود وضعیت فاضلاب منطقه معلولین شهر رشت توسط سپاه قدس گیلان انجام می‌شود اظهار داشت: استانداری گیلان، اداره آب و فاضلاب و شهرداری رشت نیز با سپاه قدس گیلان در این زمینه همکاری می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور ایجاد محیط ورزشی در منطقه محروم معلولین شهر رشت را یکی دیگر از برنامه‌های سپاه قدس گیلان در راستای اجرای طرح “جوادالائمه” دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام پس از پایان عملیات بهسازی وضعیت فاضلاب این منطقه انجام می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم لایروبی هرچه سریعتر راه آب‌های موجود در منطقه “معلولین” رشت تصریح کرد: مراحل لوله‌گذاری آب شرب نیز در این منطقه در حال انجام است و تا پایان ماه برای رفاه حال ساکنان این منطقه یک شیر آب در ورودی هر کوچه نصب می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اعلام اینکه ۲ میلیارد تومان برای رسیدگی به وضعیت فاضلاب منطقه محروم معلولین شهر رشت در نظر گرفته شده است ابراز داشت: در تلاش هستیم تا قبل از پایان نیمه نخست امسال این پروژه را به پایان برسانیم.

Share