حسینی خبر داد:

کارکنان آبفای گیلان بخشی از حقوق خود را به زلزله‌زدگان اختصاص دادند

مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان گفت: کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان گیلان نیز برای سهیم شدن در امر کمک رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه بخشی از حقوق ماه خود را برای این امر درنظر گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمحسن حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: در پی وقوع زلزله دلخراش ۷/۳ ریشتری در کرمانشاه برای یاری رساندن به زلزله‌زدگان یک دستگاه تانکر آب رسان سیار که برای آب رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شده بود، برای کمک به آسیب دیدگان این سانحه دلخراش به قصر شیرین اعزام شد.

حسینی با تسلیت به جان‌باختگان زلزله ۷/۳ ریشتری استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله ستاد بحران در شرکت تشکیل گردید تا شرکت برای هرنوع کمک رسانی در آمادگی کامل باشد و مصوب شد نیروهای اتفاقات و تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز آماده باشند.

وی ادامه داد: برهمین اساس تصمیم گرفته شد با استفاده از دستگاه بسته بندی آب شرب مصرفی که برای مواقع بحرانی در این شرکت خریداری شده بود به منظور بسته بندی ۳۰هزار کیسه استفاده کنیم و در سه مرحله به استان کرمانشاه ارسال نماییم.

مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان بیان کرد: کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز برای سهیم شدن در امر کمک رسانی بخشی از حقوق ماه خود را برای این امر درنظر گرفتند که شرکت آب وفاضلاب نیابتاً تعداد ۱۶۴ تخته پتو، ۴۳۲ بسته خرما، ۲۸۸ قوطی کنسرو ماهی تن و ۲۴۰ قوطی کنسرو لوبیا، ۲۰۰ عدد مخزن سیار آب آکاردئونی ۱۰ لیتری را تهیه و به استان کرمانشاه ارسال کردند.

البته تعدادی از همکاران نیز به صلاحدید خود شخصاً برخی از مایحتاج و اقلام مورد نیاز را برای هموطنان عزیزمان در شهرهای زلزله زده تهیه کردند که در بین ها ۱۷ شیشه شیر و ۴ کارتن پوشک بچه نیز دیده می شد.

Share