شیرزاد در گفتگو با دیارمیرزا:

استاندار گیلان نگاه ویژه‌ای به بانوان و جوانان دارد | داشتن فرماندار زن، حق بانوان گیلانی است

فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه انتخاب خانم مریم بخشی به عنوان اولین بانویی که در کل کشور مدیرکل ورزش و جوانان شد، نشان از نگاه ویژه استاندار به بانوان و جوانان است، گفت: توفیقاتی که امروز بانوان بدست آوردند از برکت انقلاب اسلامی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در مورد استفاده از بانوان و جوانان در عرصه‌های مدیریتی گفت: بانوان شهر و استان دارای توانمندی ها و ظرفیت های مدیریتی هستند و می‌توانند در پیشبرد توسعه کشور نقش مؤثری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نگاه به استفاده از ظرفیت بانوان وجود داشته است، افزود: تنها وزیر کشور در حوزه بهداشت و درمان دکتر دستجردی بود که توانست دستاوردهایی خوبی را در حوزه درمان و سلامت بدست آورد.

داشتن فرماندار زن، حق بانوان گیلانی است | استاندار گیلان نگاه ویژه‌ای به بانوان و جوانان دارد

شیرزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر نگاه ویژه دولت به جوانان و بانوان، نگاه خوب و قابل تقدیر است، افزود: در ابتدا انتخاب دهیار، بخشدار از میان بانوان بسیار تحسین برانگیز است اما این حق گیلان و بانوان توانمندش است که فرماندار زن نیز داشته باشند.

وی ادامه داد: انتخاب خانم مریم بخشی به عنوان اولین بانویی که در کل کشور مدیرکل ورزش و جوانان شد، نشان از نگاه ویژه استاندار به بانوان و جوانان است.

بانوان گیلانی ظرفیت و توانمندی های مناسبی در عرصه مدیریتی دارند

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه بانوان گیلانی ظرفیت و توانمندی های مناسبی در عرصه مدیریتی دارند، افزود: زنان ما به ویژه ماداران و همسران مدافع حرم ثابت کردند در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس همیشه پشتیبان نظام و آرامان‌های امام هستند.

توفیقاتی که امروز بانوان بدست آوردند از برکت انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه توفیقاتی که امروز بانوان بدست آوردند از برکت انقلاب اسلامی است، افزود: نگاه ویژه و خاص بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به بانوان نشان از این داشت که ایشان به توامندی های بانوان اعتقاد داشتند و این نگاه را در زندگی شخصی‌شان نیز جاری بود.

عضو شورای شهر رشت افزود: بانوان در این فرصتی که در اختیارشان است باید خدمت رسانی کنند و نشان بدهند که در کنار مردان می توانند در جایگاهای بزرگ مدیریتی، خطیر و حساس قرار بگیرند.

وی در مورد اینکه حوزه ورزش و جوانان نیاز به بازنگری دارد، افزود: در ورزش همه اقشار سهیم هستند و باید نیاز همه دیده شود.

مشکل اصلی جوانان اشتغال است | مسئولین باید برای جوانان وقت بیشتری بگذارند

شیرزاد با بیان اینکه مشکل اصلی جوانان اشتغال است، افزود: امیدواریم سرمایه گذاران به این عرصه ورود کنند و کارخانه هایی اطراف شهر فعال شوند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: مسئولین باید برای جوانان وقت بیشتری بگذارند چون در آینده تمام مسئولیتها را باید به همین جوانان محول کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه نباید فقط در حرف باشد، گفت: باید اعتبارات مناسب در زمینه اشتغال جوانان صورت گیرد و منابع مالی بیشتر به استان تزریق شود.

شیرزاد به مسئله بوم‌گردی و شب‌های روشن اشاره کرد و افزود: این دو مسئله از نظر استاندار یک فرصت در امر اشتغال برای گیلان عنوان می‌شود و بنده نیز با چنین رویه‌ای موافق هستم اما نباید تمام ظرفیت جوانان را به این دو مسئله فقط اختصاص داد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم تمام وقت خود را بر روی بوم‌گردی بگذاریم نتیجه مناسب دریافت نخواهیم کرد، گفت: استان گیلان دارای حواشی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ورزشی زیادی است.

حواشی باید در استان گیلان کم شود

شیرزاد با بیان اینکه حواشی باید در استان گیلان کم شود، گفت: رسانه ها در پیشبرد اهداف مدیران کمک موثری می توانند انجام دهند اما متاسفانه رسانه‌های زرد هم هستند که اخبار کذب و تشویش ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه منابع مالی در استان به صورت عادلانه باید توزیع شود گفت: امسال سهم اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان گیلان نسبت به سال ۹۵ و ۹۶ افزایش پیدا کرده است.

Share