فاطمه شیرزاد در گفتگو با دیارمیرزا:

جلسه شورای شهر رشت فردا غیر علنی برگزار می‌شود

فاطمه شیرزاد در گفتگو با دیارمیرزا: به درخواست عده ای از اعضای شورا مبنی بر غیر علنی شدن جلسه روز یکشنبه موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه به درخواست فرماندار مبنی بر اصلاح تعرفه عوارض پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری تشکیل و این اصلاحات انجام و مصوب شد و در همان جلسه به درخواست عده ای از اعضای شورا مبنی بر غیر علنی شدن جلسه روز یکشنبه موافقت شد.

وی افزود: به مردم و رسانه ها این قول را خواهیم داد که جلسات شورا چه علنی و چه غیر علنی باشد نگذاریم حقی از آنها ضایع شود.

این عضو شورا با اشاره به بارش برف و فلج شدن زندگی روزمره مردم اظهار کرد: درباره بارش برف و مختل شدن کارهای روزمره مردم از همه شهروندان عذرخواهی می کنم اما مردم اطمینان داشته باشند که برخورد لازم را با عوامل و افرادی که کوتاهی کردند خواهیم کرد.

شیرزاد اظهار کرد: همه شهروندان مصاحبه ها, نطق ها و صحبتهای مسوولین از استاندار تا مدیران و اعضای شورا را شنیدند و منتظر اقدام و عمل هستند.

وی در پیاان گفت: بنده به عنوان نماینده مردم شهر رشت در شورا قول خواهم داد که نسبت به تجهیزات موجود در بودجه ۹۶ پیگیری لازم را انجام دهم تا در آینده برف برای مردم بحران نشود.

Share