رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران:

حدود ۶ میلیارد تومان برای خرید منابع خطی پیش‌بینی شده است

بروجردی با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد از اعتبارات به بهینه‌سازی شرایط نگه‌داری کتاب‌ها تخصیص پیدا کرده است افزود: امسال حدود ۶ میلیارد تومان برای خرید منابع خطی پیش‌بینی شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در جریان بازدید از مدرسه تاریخی داریوش سابق آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم مردم بافرهنگ شهرستان آستارا با همت بالای خود از میراث فرهنگی این شهرستان بتوانند حفاظت کنند.

وی وظیفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را حافظ میراث ماندگار مردم در حوزه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: حدود ۴۰ هزار جلد کتاب خطی و سنگی و حدود سه‌میلیون جلد کتاب چاپی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران موجود بوده که حدود ۲۵ درصد از کتاب‌های موجود الکترونیکی شده است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد از اعتبارات به بهینه‌سازی شرایط نگه‌داری کتاب‌ها تخصیص پیدا کرده است افزود: امسال حدود ۶ میلیارد تومان برای خرید منابع خطی پیش‌بینی شده است.

عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از جمعیت جامعه را زنان را تشکیل می‌دهند بیان کرد: در این دوره درخصوص انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی نظیر استاندار، فرماندار و بخشدار گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است

Share