علیرضا امامی‌فر:

می‌خواهیم با توان و پتانسیل خودمان در لیگ بمانیم | کاری به نتیجه سایر تیم‌ها نداریم

مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: به دنبال این هستیم که با توان و پتانسیل خودمان در لیگ بمانیم و کاری به نتیجه سایر تیم‌ها نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپیدرود و فولاد خوزستان اظهار داشت: اخلاق حرفه‌ای، عشق به هواداران و نام سپیدرود باعث شده است ما اینجا باشیم. با وجود مشکلات حاشیه‌ای و شرایطی که این هفته به وجود آمد، تصمیم گرفته بودیم اینجا نباشیم، اما بحث اخلاق حرفه‌ای باعث شده اینجا باشیم. بازی حساسی داریم و نیازمان به سه امتیاز مبرم است.

وی افزود: طبق گفته علی کریمی و تفکری که در تیم ایجاد کرده، دوست داریم لذت ماندگاری سپیدرود در لیگ برتر حاصل تلاش خودمان باشد، نه نتایج تیم‌های دیگر. به همین دلیل با این تفکر بازی کردیم و مقابل تیم‌های صاحب‌نام لیگ توانستیم امتیاز بگیریم. همه تیم از جمله بازیکنان، کادرفنی، پزشکی و تدارکات براین اساس تلاش می‌کنند و فردا هم تلاش خواهیم کرد به پیروزی برسیم تا بقای سپیدرود قطعی شود. یک بحث در خصوص نظارت تمام کمیته‌های فدراسیون از جمله داوری، دوپینگ، اخلاق و… است که شاهد فوتبالی پاک در این هفته‌های پایانی باشیم تا لیگ به خوبی به پایان برسد.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد شرایط تیم فولاد و بازی فردای تیمش با این تیم اظهار داشت: اگر در مورد تیم حریف بخواهم صحبت کنم باید بگویم ما می‌دانیم با تیمی بازی داریم که هدف‌گذاری ابتدای فصلش کسب سهمیه آسیایی بوده است. دو بازی آخر آنها مقابل ذوب‌آهن و پارس جنوبی نشان می‌دهد تیمی پرتلاش هستند و بازی خوبی انجام می‌دهند. با این حال فولاد داخل و بیرون خانه نوسان زیادی داشته است که ما به این مسئله توجه نمی‌کنیم، چون بالاخره با فولادی بازی داریم که بازیکنان خوبی دارد، کادرفنی‌اش خوب است و شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: همان‌طور که گفتم طبق گفته علی کریمی به دنبال این هستیم که با توان و پتانسیل خودمان در لیگ بمانیم و کاری به نتیجه سایر تیم‌ها نداریم. ما در بازی‌های قبل شرمنده هواداران شدیم و آنها واقف هستند که در بازی‌ها و انگیزه تیم تأثیر دارند و خودشان در بازی با تراکتورسازی دیدند زمانی که تیم تحت فشار بود، آنها کمک کردند تا تیم از آن شرایط سخت خارج شود و سه امتیاز را کسب کند. امیدوارم که برای بازی فردا هم این حمایت را از تیم داشته باشند.

امامی‌فر در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی مقابل فولاد بازیکن غایبی دارند یا نه، اظهار داشت: مصدوم و محروم نداریم و خوشبختانه همه بازیکنان در خدمت تیم هستند.

Share