نظرمحمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد؛

سپیدرود معصوم‌ترین و مظلوم‌ترین تیم ایران است | به بازیکنان جوانم می‌بالم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با بیان اینکه تیمش یکی از ریشه‌دارترین تیم فوتبال شمال ایران است، اظهار داشت: ما در کنار داماش، ملوان و نساجی جزو ریشه‌دارترین تیم‌های شمال کشور هستیم، همچنین جزو معصوم‌ترین و در حال حاضر مظلوم‌ترین تیم‌ها هم به شمار می‌رویم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظرمحمدی نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی با تیم خوب فولاد که در این فصل با کادر فنی خوبش نتایج خوبی گرفته است، دشوار خواهد بود. به ویژه در هفته‌های قبل فولاد نتایجی گرفته که بسیار قابل ستایش است. از این بابت به باشگاه، هواداران و کادر فنی فولاد تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: من به بازیکنان جوانم می‌بالم. آنها هفته به هفته بهتر از قبل کار می‌کنند، اما بدشانسی و نیز مشکلات مالی که در تیم باعث ایجاد مشکلات روانی شده و نیز کم‌تجربه بودن تیم در نیمه‌های اول دیدارها به ما آسیب زده است. در نیمه دوم دیدارها ما متحول بازی می‌کنیم و حتی این شانس را داریم که حریفان را شکست دهیم.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه تیمش برای بازی فردا با امید زیادی پا به میدان می‌گذارد، افزود: البته به تک امتیاز هم چشم داریم، چون قرار است هفته بعد مقابل پرسپولیس بازی کنیم. ما در دو بازی متوالی خارج از خانه به میدان می‌رویم و باید هفته بعد را با آرامش سپری کنیم و با همین آرامش به استقبال بازی مقابل پرسپولیس برویم.

نظرمحمدی با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان سپیدرود حداکثر تلاش خود را برای تغییر شرایط این تیم در جدول به کار می‌گیرند گفت: ما تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر راه یافته‌ایم. مجموعه باشگاه سپیدرود در لیگ برتر کم‌تجربه است. بنیاد باشگاه ما برای لیگ دسته دوم بوده است.

ما پس از یک سال به لیگ دسته اول و سپس یک سال بعد به لیگ برتر راه یافتیم. ما از این کم‌تجربگی آسیبی جدی دیده‌ایم، با این وجود باشگاه تلاش می‌کند عملکرد موفقی در لیگ برتر به جای بگذارد و تلاش می‌کنیم در لیگ برتر برای فوتبال گیلان آبروداری کنیم.

وی در مورد اتهام جادوگری که به تیم‌های بالای جدولی و همچنین فولاد نسبت داده می‌شود با بیان اینکه از این بحث‌ها چیزهایی شنیده است، خاطرنشان کرد: من تا چیزی را با چشمان خودم نبینم باور نمی‌کنم.

در هفته‌های قبل حواشی زیادی لیگ برتر را فرا گرفت، اما ما اهمیتی به آن نمی‌دهیم و تمرکز خود را معطوف تیم خودمان می‌کنیم. شاید به باشگاه خودمان نیز پیشنهادهایی در این خصوص شده باشد، اما ما می‌گذریم و به آن اهمیت نمی‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با بیان اینکه تیمش یکی از ریشه‌دارترین تیم فوتبال شمال ایران است، اظهار داشت: ما در کنار داماش، ملوان و نساجی جزو ریشه‌دارترین تیم‌های شمال کشور هستیم، همچنین جزو معصوم‌ترین و در حال حاضر مظلوم‌ترین تیم‌ها هم به شمار می‌رویم. با این حال نمی‌خواهیم تمرکز خود را صرف چنین مسائلی کنیم.

Share