فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان:

برخی می‌خواهند از طریق فضای مجازی خدمات نیروی انتظامی را زیر سوال ببرند

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به شیطنت های فضای مجازی در مورد وظیفه نیروی انتظامی گفت: این افراد می‌خواهند خدمات شایسته نیروی انتظامی را زیر سوال ببرند و افکار مردم را مخدوش کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در جلسه تودیع فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی گیلانی از نیروهای زحمتکش در تامین امنیت در کشور هست گفت: به چنین نیروهایی که با تعهد و پشتکار خودشان در جهت تحقق امنیت برای آحاد جامعه کوتاهی نمی‌کنند افتخار می‌کنم.

سردار محمدرضا اسحاقی با بیان اینکه در ایام نوروز گردشگران در بستری امن سال جدیدشان را آغاز کردند، گفت: خوشبختانه با تدبیر و پشتکار همه دستگاه ها استان، شاهد حضور گردشگران فراوانی در استان گیلان بودیم.

فعالیت نیروی انتظامی اساسی و کلیدی است

فرمانده نیروی انتظامی افزود: نوع فعالیت نیروی انتظامی اساسی و کلیدی است و بستر همه فعالیتهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

ذات مسئولیت نیروی انتظامی برقراری امنیت تا پای جان است

وی با اشاره به اینکه موضوع شهادت در نیروی انتظامی امری ساری و جاری است گفت: استان گیلان ۴۴۴ شهید نیروی انتظامی دارد و ذات مسئولیت نیروی انتظامی برقراری امنیت تا پای جان است.

اسحاقی با اشاره به شیطنت های فضای مجازی در مورد وظیفه نیروی انتظامی گفت: این افراد می‌خواهند خدمات شایسته نیروی انتظامی را زیر سوال ببرند و افکار مردم را مخدوش کنند.

ماجرای حادثه بندر انزلی از زبان فرمانده انتظامی گیلان

وی در مورد حادثه ای که در انزلی اتفاق افتاد گفت: پلیس راهور در پست خود مشغول انجام وظیفه بود که فردی با مراجع به مامور پلیس اظهار کرد که فردی به زور، زن جوانی را به سمت خودرو خود می کشاند و مامور را به سمت حادثه برد.

وی با بیان اینکه وظیفه پلیس راهور روانسازی ترافیک است و نه برخورد با افراد متخلف گفت: اما آن پلیس با توجه به غیرت و تعصب سازمانی و تعصبی که به نوامیس مردم داشت وارد صحنه شد و نهایتا توانست که این مشکل را برطرف کند.

پلیس برای ایجاد امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نیست

اسحاقی با بیان اینکه ماموریت های پلیس آشکار است گفت: همکارهای بنده در چهار چوب قانون برای ایجاد امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به موضوع جلسه گفت: امر جابجایی ها یک امر طبیعی است و سبب خواهد شد که فضا و انرژی جدیدی در آن محیط ها دمیده شود.

در پایان سردار اسحاقی از زحمات سرهنگ شعبانی به پاس خدماتش در نیروی انتظامی شهرستان تشکر کرد و خاطرنشان شد: امیدوارم با تجربه ای که ایشان دارند در پست جدیدشان یعنی ریاست پلیس آگاهی استان، شاهد خدماتی شایسته باشیم.

وی همچنین انتصاب سرهنگ رمضانی را به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریک گفت و افزود: امیدوارم با جابجایی هایی که انجام شده است شاهد تحرکات چشم گیری در این حوزه ها باشیم.

به گزارش دیارمیرزا، در این مراسم سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده پیشین انتظامی شهرستان رشت به عنوان رییس جدید پلیس آگاهی گیلان، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رییس پیشین پلیس آگاهی گیلان به عنوان رییس جدید پلیس پیشگیری استان و همچنین سرهنگ علی رمضانی که رئیس پلیس پیشگیری گیلان بود به عنوان فرمانده جدید انتظامی رشت جایگزین سرهنگ شعبانی شد.

Share