معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری در لنگرود:

اختصاص شش هزار میلیارد تومان برای مناطق محروم | کالاها باید با قیمت کمتر به دست مصرف‌کنندگان برسد

سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ضمن تاکید بر خرید کالای روستاییان از طریق استارت آپ‌ها، گفت: کالاها باید با قیمت کمتر به دست مصرف‌کنندگان برسد.

احتصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، ظهر امروز از کارخانه ابریشم کشی جواهری در شهر چمخاله لنگرود بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: یک و نیم میلیارد دلار معادل شش هزار میلیارد تومان از منابع داخلی بانک‌های کشور برای مناطق محروم کشور اختصاص یافته هست.

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری ضمن تاکید بر خرید کالای روستاییان از طریق استارت آپ‌ها، گفت: کالاها باید با قیمت کمتر به دست مصرف‌کنندگان برسد.

رضوی در ادامه این بازدید اظهار داشت: ایجاد کمیته بازاریابی، کمیته آموزش برای سرمایه گذاری، کمیته مشاوره با خدمات رایگان و همچنین رونمایی از سامانه جامع آمار و اطلاعات روستایی و عشایری از برنامه های آتی این دولت برای ساماندهی به روستاییان و مناطق محروم می‌باشد.

وی از ساخت مجتمع های آموزشی، بهداشتی و خدماتی در دو هزار و ۶۰۰ دهستان کشور تا پایان دولت دوازدهم خبرداد و افزود: برای هر دهستان که حدود ۲۵ کیلومتر با روستا فاصله دارد و هر روستایی که ۱۰ کیلومتر با هم فاصله دارند، باید سرویس مدارس ایجاد کنیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری همچنین در پایان خبر داد: چهارمین دوره همایش روستایان وعشایر کشور ۱۵ مهرماه در سالن اجلاس برگزار می‌شود که در آن ۴۳۰ شهرستان و هزار و ۴۵۰ نفر روستایی از سراسر کشور شرکت خواند کرد.

Share