نماینده ولی فقیه در استان گیلان

نباید از بروز تکنولوژی‌های جدید بترسیم | شورای فرهنگ عمومی با بودجه‌ای کلان کار مثبتی انجام نداد

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار با کادر ستادی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان به اهمیت فرهنگ اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی با بودجه‌ای کلان که دارد نتوانسته تاکنون فعالیت مثبتی انجام دهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار با کادر ستادی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: اتحادیه انجمن اسلامی از بدو تشکیل فعالیت‌های مثبتی را در راستای فرهنگ انجام داده است.

نباید از بروز تکنولوژی‌های جدید بترسیم | برخی مسئولین کشور در قلیانسراها دیده می‌شوند

امام جمعه رشت با بیان اینکه ما نباید از بروز تکنولوژی‌های جدید بترسیم، اظهار داشت: متأسفانه نتوانستیم به خوبی از ظرفیت‌های تکنولوژی استفاده کنیم.

فلاحتی با انتقاد به رفتار برخی از مدیران، با اشاره به اینکه برخی از مسئولین هیچ چیزی از دین نمی‌دانند و این موضوع مشکل مهمی در کشور ماست، اظهار داشت: مسئولینی در کشور ما وجود دارند که در قلیانسراها دیده می‌شوند.

چرا ما باید مامای مرد در کشور داشته باشیم؟

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: چرا باید در ادارات، منشی برخی روسای مرد، زنان باشند و چرا ما باید مامای مرد در کشور داشته باشیم؟

وی افزود: در حوزه های علمیه با فشارهایی که آوردیم توانستیم تا حدود زیادی بحث حضور مامای مرد در کشور را کاهش دهیم.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه مسئولین باید در ابتدای امر، دانش دین را فراگیرند، اظهار داشت: باید سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان مشکلات مدارس را به خوبی درک می‌کند و به حل آن‌ها کمک می‌نماید، اظهار داشت: نیروهای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان فعالیت‌های مثبت خود را انجام دهند و بنده پشتیبانی‌ لازم را از آنها انجام خواهم داد.

در نظام اسلامی نیازمند نیروهای سالم هستیم | شورای فرهنگ عمومی با بودجه‌ای کلان کار مثبتی انجام نداد

فلاحتی با بیان اینکه باید به نیروسازی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی توجه شود، گفت: ما در نظام اسلامی نیازمند نیروهای سالم هستیم، نیروهایی پاک دست و چشم پاک که بتوانند کار مردم را پیش ببرند.

آیت‌الله فلاحتی به اهمیت فرهنگ اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی با بودجه‌ای کلان که دارد نتوانسته تاکنون فعالیت مثبتی انجام دهد.

فلاحتی با اشاره به اینکه باید دانش آموزان را از کودکی با روحانیون آشنا کنیم، گفت: جامعه ما جامعه‌ای دینی است و باید به روحانیون که بستر سازان سالم‌ جامعه هستند احترام‌ گذاشته شود.

وی با بیان اینکه ما هم اکنون صدها نفر در حوزه های علمیه به مانند آیت‌الله مفتح (ره) داریم ولی متأسفانه دیده نمی‌شوند، تصریح کرد: در مدت اخیر رشد و پیشرفت زیادی کردیم و کسانی که امروزه لیسانس دارند بیشتر از فردی که قبل از انقلاب دکتری داشت، باسواد هستند.

برخی برای کار جهادی به دنبال پول هستند

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: برخی برای کار جهادی به دنبال پول هستند که نباید از این افراد انتظار خاصی داشت زیرا کار جهادی نیازمند تلاش و کوشش در راه خدا است.

وی با انتقاد از وضعیت حجاب در کشور، گفت: دشمن در زمینه حجاب فعالیت‌های زیادی کرده است و ما نیز باید از ظرفیت‌های خود در زمینه حجاب استفاده کنیم.

فلاحتی با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باید در هر شهری ساختمان مخصوص به خودش را داشته باشد، اظهار کرد: برای اینکه این مهم رخ دهد هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه با برنامه به استان گیلان آمده‌ام، گفت: ۲۰ حوزه در زمینه های مختلف تشکیل دادیم و حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نیرو در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند که با بررسی مشکلات استان در جهت رفع آن اقدام می‌کنند.

Share