شهردار رانکوه خبر داد:

احداث پارک ساحلی با هدف جذب گردشگر و توسعه اقتصادی در رانکوه

شهردار رانکوه از احداث پارک ساحلی با هدف جذب توریست، گردشگر و توسعه اقتصادی خبرداد و افزود: برای احداث پارک ساحلی در شبخسولات رانکوه املش یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا مردانپور، شهردار رانکوه از احداث پارک ساحلی با هدف جذب توریست، گردشگر و توسعه اقتصادی خبرداد و افزود: برای احداث پارک ساحلی در شبخسولات رانکوه املش یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه در سه فاز که شامل بازارچه محلی، کمپینگ های ورزشی، ایجاد بازی‌های کودکان و کمپینگ های گردشگری، اجرا خواهد شد، تصریح کرد: وسعت این پارک، هفت هزار متر مربع است.

شهردار رانکوه با بیان اینکه سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبارات شهرداری رانکوه می‌باشد اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار متر از آسفالت در طول هفت ماه در این بخش صورت گرفته است.

مردانپور همچنین ادامه داد: در آینده پنج هزار متر آسفالت کوچه ها و معابر شهری، ایجاد بوستان محله و پروژه آبهای سطحی در دستور کار شهرداری خواهد بود.

وی در پایان گفت: طرح بازنگری جامع تفصیلی شهر رانکوه در دست اقدام و پیگیری است و سال ۹۷، سال شکوفایی در عرصه سازندگی شهر رانکوه خواهد بود.

Share