اعتراف سارق به چهار فقره سرقت

کشف خودروی سرقت شده از کرج در آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف خودرو سرقت شده از شهرستان کرج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف خودرو سرقت شده از شهرستان کرج در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اعمال تخلف متعدد حادثه‌ساز توسط یک دستگاه خودروی ساینا در محور مواصلاتی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: طی استعلام و بررسی به عمل آمده مشخص گردید خودروی مذکور طی چند روز گذشته در شهرستان کرج توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه خودرو اعلامی با دو سرنشین در کمربندی آستارا به اردبیل توسط ماموران انتظامی شناسایی و با اقدامات تامینی و مراقبتی متوقف شد.
سرهنگ عزیزی تصریح کرد: سارقان با استفاده از تاریکی شب اقدام به متواری شدند که با هوشیاری مأموران یکی از سارقین که ۳۲ ساله بود دستگیر شد.
وی افزود: با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به چهار فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در استان‌های البرز گیلان و اردبیل اقرار کرده و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
عزیزی گفت: تلاش در خصوص دستگیری سارق دوم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته که نتیجه اقدامات بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد فرمانده انتظامی آستارا در پایان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت خودرو وسایط نقلیه خود را به سیستم ایمنی و هشدار دهنده تجهیز و از پارک خودرو در مناطق کور و خلوت خودداری نمایند
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۴۰ هزار هکتار اراضی ملی در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

Share