فرمانده نیروی انتظامی رشت خبر داد

دستگیری ۸ سارق حرفه ای خودرو در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ رحیم شعبانی بیان کرد: دستگیری ۸ سارق خودرو در’ رشت: هشت سارقی که خودروهای سرقتی را قطعه قطعه کرده و در بازار به فروش می رساندند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی رشت از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو در این شهرستان خبر داد.

81392138-6086013سرهنگ رحیم شعبانی بیان کرد: دستگیری ۸ سارق خودرو در’ رشت: هشت سارقی که خودروهای سرقتی را قطعه قطعه کرده و در بازار به فروش می رساندند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: درپی کنترل رفتارهای معتادان تابلو، ماموران انتظامی بخش خمام این شهرستان از انتقال یک دستگاه خودروی پراید به منزل معتادی اطلاع یافتند و هنگام ورود به منزل، متوجه قطعه قطعه کردن خودرو توسط این شخص شده و او را دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی بیان داشت : ماموران همچنین هفت نفر از همدستان این فرد را شناسایی و آنها را با ابزارآلات استعمال مواد مخدر و مقداری مواد مخدر هروئین دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: پرونده این متهمان جهت بررسی بیشتر همچنان مفتوح می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی رشت همچنین از دستگیری سارق با ۳۴ فقره سرقت قطعات خودرو در حین سرقت در رشت خبر داد.

سرهنگ شعبانی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ در زمان گشت، متوجه شخصی شدند که به صورت مشکوک درحال بازکردن درب خودرو می باشد و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه او را درحالی که قطعه سرقتی را در دست داشت، دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ شعبانی اضافه کرد: سارق در بازجویی تخصصی ماموران به ۳۴ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد و مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی وجود اسناد و مدارک در داخل خودرو ، سپردن خودرو به تعمیرکاران ناشناس ، پارک در مناطق تاریک و خلوت و رعایت نکردن جوانب ایمنی از جمله قفل ضد سرقت را از مواردی در سرقت خودرو دانست که باید به آن توجه بیشتر شود.

/ایرنا

Share