در دفتر فرماندار شفت

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شفت معارفه شد

آیین تودیع و معارفه ریاست اداره تعزیرات حکومتی شفت صبح امروز با حضور رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تودیع و معارفه ریاست اداره تعزیرات حکومتی شفت با حضور رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه یک جامعه پویا، نیروهای انسانی آن محسوب می شوند افزود: جابجایی مدیران زمینه های انتقال تجارب را فراهم می سازد و در واقع دمیدن روحی تازه در کالبد مجموعه ذیربط است.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی به عنوان نهادی نظارتی می تواند مطالبات مردمی در ارایه صحیح خدمات را پیگیری نماید افزود: همکاری و هم افزایی با دیگر دستگاه ها به افزایش نظارت ها کمک شایانی خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شفت بر لزوم حسن اجرای قانون به ویژه در اصناف و رعایت حقوق شهروندی تاکید و تصریح کرد: روزمرگی یکی از آفات مدیریت است و همه مدیران این شهرستان باید دارای برنامه و تقویم کاری باشند.

گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح  سپاس از زحمات ۱۰ ساله حسین حشمتی قدردانی و منصور علی اکبرنژاد به عنوان رییس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شفت معارفه شد.

اکبرنژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل از دانشگاه گیلان است و ۲۴ سال سابقه کاری دارد. وی پیش از این سمت رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان صومعه سرا بود.

Share