معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

دشمن اتحاد ملی ایرانیان را هدف گرفته|در گیلان تمامی ظرفیت‌ها برای تقویت ایران فراهم هست

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری عبور ایران از گردنه‌های عجیب و پرخطر ۳۹ ساله را حائز اهمیت برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در اوج قدرت ملی تاریخ خود قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسینعلی امیری پدر دیدار با علما و روحانیون گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از آرزوهای مردم ایران بود که در سال ۵۷ به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه داشتن آرزوی دولت کریمه با رهبری حضرت امام و پشتیبانی مردم تحقق یافت افزود: همه ما نسبت به انقلاب اسلامی تعصب‌داریم گرچه اگر تعصب هم نداشته باشیم مشاهده می‌شود که تاکنون یکدست غیبی کشور را از گردنه‌های عجیب عبور داده که قابل‌ محاسبه نیست.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری بابیان اینکه امام خمینی(ره) هیچ پشتوانه‌ای جز نیروی مقاوم مردمی نداشت گفت: هیچ‌کس باور نمی‌کرد که نیروهای مردمی با رهبری حضرت امام بتواند دولتی را که دارای ساختار سیاسی و ارتش مستحکم هست مغلوب کند.

امیری بابیان اینکه در ۲۲ بهمن سال ۵۷ مردم در مقابل تانک‌ها و قدرت نظامی ایستادند خاطرنشان کرد: بسیاری از یاران نزدیک امام خمینی(ره) در شرایط روز احساس خطر کردند اما اتکای امام به معنویات و اعتقادات الهی باعث هدایت مردم در خیابان‌ها و پیروزی انقلاب اسلامی‌شد.

وی با تاکید بر اینکه دست غیب الهی در طول ۳۹ سال گذشته کاملاً محسوس بوده، گفت: کسی که نمی‌تواند دست غیب الهی را ببیند بصیرت نداشته چون هیچ‌گاه امکان ندارد در کشوری که هنوز ساختار سیاسی و اداری و نظامی ندارد در مقابل تحریم‌های نظامی و اقتصادی و سایر تهدیدها بایستد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با اعلام اینکه جنگ ۸ ساله در ایران از سوی استکبار بود، افزود: همه کشورها در اختیار صدام برای نابودی انقلاب اسلامی بودند اما ملت مقاوم ایران درنبردی نامتوازن پیروز میدان شدند.

امیری با بیان اینکه ایران به دلیل شرایط جغرافیایی و ذخایر غنی همواره مورد طمع بوده، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ۸ساله دشمن نتوانست یک وجب از خاک ایران را از آن خود کند و این در تاریخ این کشور نمونه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه طی ۳۹ سال اخیر ایران مورد تهدید از سوی استکبار قرارگرفته، گفت: قطعنامه‌هایی که علیه ایران طی ۱۰ سال اخیر وضع می‌شد از نمونه‌های تهدیدهای خصمانه استکبار جهانی بوده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در اوج قدرت ملی تاریخ خود قرار دارد.

امیری بابیان اینکه وقتی همه ملت ایران خود را درصحنه ببینند قدرت ملی تقویت می‌شود، افزود: مردم ایران متدین هستند و اگر این نیروی عظیم در مسیر صحیح و تعالی قرار بگیرد جمهوری اسلامی به اهداف خود خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که احساس می‌کنند ملت از جمهوری اسلامی فاصله گرفتند اشتباه کرده اند، اظهار کرد: اگر اتحاد، انسجام و قدرت ملی آسیب ببیند دشمن و هجمه‌های آنان جناح سیاسی نمی‌شناسد بلکه همه را با خود غرق می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری بابیان اینکه دشمن اتحاد ملی ایرانیان را هدف گرفته، گفت: در استان گیلان تمامی ظرفیت‌ها برای تقویت جمهوری اسلامی ایران فراهم هست و شرایط توسعه و رضایت‌مندی مردم فراهم است.

Share