پوررضا: دشمن اساتید دانشگاه را هدف قرار داده است

معرفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه دشمن‌ روی دانشگاه بسیار کار می‌کند و آن را هدف قرار داده است گفت: دشمن اساتید دانشگاه را هدف قرار داده چراکه استاد میدان‌دار اصلی در دانشگاه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل پوررضا در آیین معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا اظهار کرد: داشتن مسئولیت در کشور به‌خصوص در دانشگاه وظیفه سخت و مهمی است.

وی با بیان اینکه دشمن روی دانشگاه بسیار کار می‌کند و آن را هدف قرار داده است گفت: دشمن اساتید دانشگاه را هدف قرار داده چراکه استاد میدان‌دار اصلی در دانشگاه است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اسلام و انقلاب را دو کار اصلی در دانشگاه دانست و افزود: کسی که انسانیت را نشناسد اسلام را نیز متوجه نمی‌شود، تمام انبیا برای انسانیت جنگیدند و به شهادت رسیدند.

پوررضا کار نهاد در دانشگاه را گسترش فرهنگ انسانیت مبتنی بر اسلام عنوان کرد و گفت: ایران به دلیل ژن ایرانی و جغرافیایی که دارد به حقایق بلند توجه ویژه داشته است و خدمتی که یک ایرانی مسلمان به اسلام کرده است مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قیامی برای آغاز یک زندگی ابدی اسلامی است تصریح کرد: هویتی که می‌توانست به فطرت انسان آرامش دهد در دسترس دو قدرت پیش از انقلاب نبود.

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به تلاش چندین ساله دشمن برای جلوگیری از گسترش هویت اسلامی گفت: اگر بخواهیم عظمت ملت ایران را بفهمیم باید دشمنان آن را بشناسیم و ببینیم چه کسانی در تلاش با مقابله با آن‌ها هستند.

پوررضا رمز موفقیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر را برقراری عدالت بین دانشجو و استاد دانست و اظهار کرد: ما دستوری کار نمی‌کنیم بلکه باید متکی به سیره انبیا کار کنیم و انسانیت متعالی را پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه دفتر نهاد رهبری به روی همه باز است افزود: هر دانشجویی و هر مسئولی خود را خادم این نهاد می‌داند و باید فضا برای فعالیت او فراهم شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان با اشاره به توانمندی‌های حجت‌الاسلام رنجبر گفت: حجت‌الاسلام رنجبر با تحصیلات بالایی که در حوزه و سابقه‌ای که به‌عنوان استاد در حوزه و دانشگاه دارند قشر جوان را به‌خوبی می‌شناسند و عملکرد خوبی خواهند داشت.

 در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل رنجبر به‌عنوان نخستین مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه دو استان‌های گیلان، مازندران و گلستان معرفی شد.

Share