منوچهر جمالی: به مردم ظلم شده است

مردم رودبار بیش‌ از اندازه درباره پرداخت غیرمتعارف عوارضی صبر کرده‌اند

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صبر بیش‌ازاندازه مردم رودبار در رابطه با پرداخت غیرمتعارف عوارضی گفت: مطالبات مردم رودبار را از مجرای قانونی حتی با سؤال از وزیر پیگیری می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، منوچهر جمالی با انتقاد از پرداخت عوارضی به‌صورت کامل در محور آزادراه رشت- رودبار و بالعکس اظهار کرد: برخی‌ها روزانه از آزادراه تنها دو تا ۱۰ کیلومتر استفاده می‌کنند و پرداخت عوارضی به‌صورت کامل هم به لحاظ قانونی و هم شرعی جایز نیست.

وی بابیان اینکه پرداخت فعلی عوارضی توسط مردمی که در رودبار و رشت از آن بهره‌مند هستند ازنظر قانونی و عرفی در تعارض است افزود: به مردم رودبار در رابطه با عوارضی ظلم بزرگی شده است که همه ما از آن ناراحت هستیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست‌های متعدد خود با وزیر راه و شهرسازی و معاونین مربوطه در رابطه به عوارضی و اصلاح پرداخت آن توسط شهروندان رودبار گفت: نتیجه نشست‌های من با مجموعه مسئولان دولت و وزیر راه و شهرسازی قول مساعد در رابطه با اصلاح در پرداخت عوارضی از سوی مردم رودبار بوده و این مهم باید به سرانجام برسد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان بابیان اینکه با دادوهوار کشیدن مشکلات مردم و نتیجه مثبت گرفتن از آن بدعتی خوبی نمی‌تواند باشد خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ‌گاه به مردم رودبار قول صددرصدی انجام کاری را نداده‌ام اما به آن‌ها قول داده‌ام که صد درصد مطالباتشان را پیگیری می‌کنم و تمام تلاش خود حتی تذکر و سؤال از وزیر را برای مطالبات مردم حوزه انتخابیه‌ام انجام خواهم داد و پیگیری خواهم کرد تا مشکلات مردم رودبار در حوزه عوارضی حل شود.

جمالی بابیان اینکه مجموعه وزارت راه و شهرسازی قول داده که روند پرداخت عوارضی را برای مردم اصلاح کند گفت: طبق نظریه کارشناسی مقررشده هر رودباری به‌اندازه‌ای که از آزادراه استفاده می‌کند عوارضی پرداخت کند.

وی بابیان اینکه سال‌ها است مردم رودبار اضافه بر آنچه باید می‌پرداختند پرداخته‌اند افزود: باید از مجرای قانونی مطالبات مردم رودبار پیگیری شود چه‌بسا ایجاد و جانمایی عوارضی در آن نقطه درست نبود و ادامه وجود آن نیز درست نیست و هرچه سریع‌تر مسئولان کشور باید این مشکل را حل کنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صبر بیش‌ازاندازه مردم رودبار در رابطه با پرداخت غیرمتعارف عوارضی بیان کرد: ما در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و باید اعتقاد به مبنای اسلامی و قانونی داشته باشیم و انتظار ما این است که حرف مردم در موقع خود شنیده شود و در غیر این صورت از ابزار قانونی خود استفاده خواهیم کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: تاکنون مطالبه مردم رودبار خوب پیش رفته و امیدواریم وزیر راه و شهرسازی و معاونی آن در ادای حق مردم رودبار تسریع کنند.

Share