در جلسه شورای اداری گیلان مطرح شد

کارشناسان بنیاد مسکن برای هر بار بازدید هزینه دریافت می‌کنند

منوچهر جمالی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیماران سرپایی در بیمارستان‌های دولتی باید لوازم خود را از بیرون تهیه کنند و این امر سبب نارضایتی مردم می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ذبیح‌الله نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به اینکه حوزه پسماند را که ما یک موضوع لاینحل می‌دانیم اگر به جوانان دانشمند بسپاریم با راهکارهایی که دارند می توانند این مشکل را حل کنند، اظهار داشت: باید به جوانان ایمان و اعتماد داشته باشیم.

ورود مسافران به راه‌های اصلی باعث تلفات مردم بومی می‌شود

وی گفت: احداث جاده سروان، شفت و سیاهکل سبب شده برای شهرهای سیاهکل و لاهیجان مشکلاتی به وجود بیاید.

نیکفر با بیان اینکه روستائیان نگرانی‌هایی در خصوص صدور مجوزهای بنیاد مسکن دارند، تصریح کرد: کارشناسان برای هر بار بازدید هزینه دریافت می‌کنند و این موضوع سبب اعتراض مردم شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: در ایام نوروز و تعطیلات، ورود مسافران به راه‌های اصلی باعث تلفات مردم بومی می‌شود.

دستگاه‌های اجرایی بر اعتبارات نظارت داشته باشند | بیماران سرپایی در بیمارستان‌های دولتی باید لوازم خود را از بیرون تهیه کنند

منوچهر جمالی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که بر اعتبارات کشور برای سال ۹۸ از دستگاه‌ها نظارت داشته باشند در غیر این صورت مردم متضرر می‌شوند.

وی با اشاره به پروژه‌های ملی مانند آزادراه و راه‌آهن گفت: با همت دستگاه‌ها و استاندار این کارها به درستی انجام شد.

جمالی افزود: بیماران سرپایی در بیمارستان‌های دولتی باید لوازم خود را از بیرون تهیه کنند و این امر سبب نارضایتی مردم می‌شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه طرح تحول سلامت چالش‌هایی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر ۸ میلیارد دلار در سال هزینه می‌شود.

وی افزود: کشور ژاپن ۱۹ تا ۲۰ برابر کشور ما در حوزه سلامت هزینه می‌کند همچنین آمریکا ۳۰۰ میلیارد دلار برای بهداشت و درمان هزینه می‌کند اما ما ۸ میلیارد هزینه می‌کنیم.

Share