رئیس شورای شهر رشت:

خدمت کردن یکی از شاخصه‌های مهم نمایندگان و مسئولین در جامعه اسلامی است

احساس مسئولیت به هم، اشتیاق مردم را در جهت رفع مسائل و مشکلات هم نوعان خود دو چندان می سازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید امیرحسین علوی یکی از نمودهای احساس مسئولیت داشتن را خدمت کردن عنوان کرد و گفت: این موضوع یکی از شاخصه های مهم نمایندگان و مسئولین در جامعه اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در راستای توجه مسئولین در خدمت کردن به مردم تصریح کرد: پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با الهام از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری ارائه خدمات مشاوره ای در قالب “میز خدمت” در مساجد شهر رشت کرده است.

علوی یادآور شد: این کار چند نتیجه مثبت را به دنبال دارد. اول اینکه مردم مسئولین و منتخبین خود را در کنار خود دیده و متوجه میشوند که اعضای شورا مردم را فراموش نکرده اند. دوم، رئیس یا عضو شورا نیز تا حد امکان و در چارچوب قانون با گره گشایی از کار مردم رضایت خاطری را کسب میکنند.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: مشابه این کار در اول انقلاب توسط جهاد سازندگی صورت میگرفت وامروز پارلمان محلی شهر رشت سعی به احیا این اقدام پسندیده دارد تا بدین وسیله هر هفته با حضور در جمع مردم محلات علاوه برحل مشکلات پاسخگوی تعهدات خود در قبل از نتایج انتخابات پنجمین دوره شورا باشند.

لازم به ذکر است که در پنجمین هفته متوالی برگزاری “میز خدمت” دکتر علوی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت به همراه دیگر عضو شورا علیپور و شهردار و معاونین منطقه ۴ شهرداری رشت در جمع اهالی و نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) محله لاکان به رفع مشکلات آنان در حوزه مدیریت شهری پرداختند.

Share