مدیرکل بنیاد شهید گیلان

بیش از ۹۸ درصد گلزار های شهدای گیلان ساماندهی شده است

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: هرگز نمی توانیم نقش برجسته مادران ما را در تاریخ این کشور و انقلاب فراموش کنیم. 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در همایش مادران آسمانی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: هرگز نمی توانیم نقش برجسته مادران ما را در تاریخ این کشور و انقلاب فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۳ بانوی شهید در گیلان داریم، افزود: بانوان نقش مهمی را در این کشور ایفا کردند.

پاکاری با بیان اینکه در سالهای اخیر ظرفیت قانونی خوبی را برای امور ایثارگران ایجاد شده است، افزود: در بعد معیشتی و فرهنگی فعالیت های بسیاری خوبی صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در خصوص حق پرستاری گفت: این حق بصورت قانومند شده است و مدارک بیش از ۱۸۰۰ نفر در گیلان بررسی شده و به تهران ارسال شد و امیدواریم تا اسفندماه پرداخت اولین حق پرستاری در گیلان صورت گیرد.

وی همچنین افزود: در بحث گلزار شهدا بیش از ۹۸ گلزار های شهدای گیلان ساماندهی شده است و در شهرستان صومعه سرا تمامی گلزارهای شهدا ساماندهی شده است.

پاکاری در پایان با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده ما بحث نگهداری از گلزار شهداست، گفت: اگر به بحث نگهداری از گلزارها دقت نشود آنها مجددا نیازمند ترمیم می‌شود.

Share