مسعود رهنما خبرداد

اختصاص چهار میلیارد تومان برای ساماندهی خانه‌های جوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به‌کارگیری از ظرفیت جوانان در لایه‌های مدیریتی را ضروری دانست و گفت: از سه معاون در اداره کل ورزش و جوانان استان دو معاون زن و زیر چهل سال سن دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مسعود رهنما صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری اظهار کرد: در راستای ساماندهی جوانان و مشارکت‌های اجتماعی آن‌ها از ۲۳ به بیش از ۷۰ سمن در سطح استان رسیده‌ایم که نتیجه آن مشارکت پرشکوه جوانان در راهپیمایی و انتخابات است.

وی ایجاد مراکز آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج را حائز اهمیت برشمرد و افزود: شش مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج در استان ایجادشده که نتیجه آن کاهش آمار طلاق در استان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بابیان اینکه تلاش شده تا ستاد ساماندهی جوانان معطوف به مرکز استان نباشد گفت: ستاد ساماندهی از دل استان به شهرستان‌ها منتقل‌شده و در بیش از پنج شهرستان گیلان ستادهای ساماندهی تشکیل می‌شود.

رهنما همچنین به اجرای طرح‌های کاربردی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره داشت و افزود: طی سال جاری در چند شهرستان مسابقات فرهنگی در روستا اجراشده و بسیار ثمربخش و نشاط‌آفرین بوده است.

وی با اشاره به ساماندهی خانه‌های جوان در گیلان بیان کرد: دو خانه جوان در رشت و فومن افتتاح‌شده و ۴ میلیارد اعتبار در این حوزه تخصیص‌یافته که دو میلیارد از آن جذب‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر جوان‌گرایی و استفاده از ظرفیت جوانان به‌ویژه بانوان در رده‌های مدیریتی گفت: از سه معاون در اداره کل ورزش و جوانان استان دو معاون زن و زیر چهل سال سن دارند.

رهنما با اشاره به امور استخدامی ورزشکاران فرهیخته گیلانی گفت: گیلان تنها استانی هست که مقدمات استخدام ۱۲ ورزشکار را فراهم کرده است و در تلاشیم تا این مهم به‌زودی محقق شود.

Share