بازدید استاندار گیلان از وضعیت ساخت سد مخزنی پلرود+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت کار سد مخزنی پلرود از این سد در شهرستان رودسر بازدید کرد . دکتر محمد علی نجفی در این بازدید که نماینده ی رودسر و املش ، سرپرست فرمانداری رودسر و جمعی از مدیران کل استان حضور داشتند از نزدیک در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت کار سد مخزنی پلرود از این سد در شهرستان رودسر بازدید کرد .
دکتر محمد علی نجفی در این بازدید که نماینده ی رودسر و املش ، سرپرست فرمانداری رودسر و جمعی از مدیران کل استان حضور داشتند از نزدیک در محل ساخت سد مخزن پلرود در ۵ کیلومتری شهر رحیم آباد حضور یافت و باشنیدن گزارش های مدیران مربوطه درجریان آخرین میزان پیشرفت ساخت این سد قرار گرفت .

گفتنی است : ساخت سد مخزنی پلرود که ظرفیت گنجایش ۱۳۲ میلیون متر مکعب آب را دارد ۲۷ درصد پیشرفت کار دارد برای ساخت این سد تاکنون ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است .

با بهره برداری از سد مخزنی پلرود آب مورد نیاز شهرهای لنگرود ، رودسر ، کلاچای ، املش و کومله و ۳۳ هزار هکتار زمین کشاورزی تأمین خواهد شد .
najafi-sad-polrood7 (1) najafi-sad-polrood7 (2) najafi-sad-polrood7 (3) najafi-sad-polrood7 (4) najafi-sad-polrood7 (5) najafi-sad-polrood7

Share