عباسی: نباید با ایجاد نارضایتی در مردم زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کرد

مردم اهداف و آرمان‌های انقلاب را فدای تنگناهای اقتصادی نمی‌کنند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم اهداف انقلاب را فدای تنگناهای اقتصادی نمی‌کنند، گفت: نباید با ایجاد نارضایتی در مردم زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اسدالله عباسی با اشاره به تجمعات مردم در شهرهای مختلف ایران ازجمله مرکز استان گیلان اظهار کرد: مردم اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فدای تنگناهای اقتصادی نمی‌کنند.

وی با تاکید بر ساماندهی هر چه سریع‌تر معضلات اقتصادی در کشور افزود: مسئولین باید به فکر اشتغال جوانان، تولید و شکوفایی اقتصادی باشند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات مردم باید رسیدگی شود، گفت: باید فقر در کشور کاهش یابد و اعتبارات و منابع در کشور عادلانه توزیع شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید باعث ناراحتی و نارضایتی مردم شد، خاطرنشان کرد: نباید با ایجاد نارضایتی در مردم زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وحدت و همدلی در بین مسئولان نظام، گفت: باید با هماهنگی و وحدت در جمهوری اسلامی به‌گونه‌ای مقاومت و مردم‌داری کنند که دشمنان راه نفوذ در کشور نداشته باشند.

عباسی با تاکید بر اینکه مردم نباید اجازه به دشمن بدهند تا بانفوذ در ابعاد کشور فتنه‌ای جدید را ایجاد کنند، افزود: مردم ایران خالق حماسه ۹ دی هستند و امیدواریم به‌موقع وارد صحنه شوند و اجازه نفوذ و سوءاستفاده دشمنان را ندهند.

Share