بیانیه مجمع نمایندگان گیلان در خصوص تجمعات اخیر

از دولت می‌خواهیم از هیچ تلاشی برای بهبود زندگی مردم دریغ نکند

ما نمایندگان مردم شریف استان گیلان از یک سو ضمن ارج نهادن به خواستهای به حق، قانونی مردم و حمایت همه جانبه از آنان برای ایجاد فضایی بهتر و احترام به کرامت انسان از دولت محترم می خواهیم از هیچ تلاشی برای بهبود زندگی مردم دریغ ننماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مردم غیور و پاینده ایران همانطوریکه مطلعید درروزهای اخیر بواسطه برخی مشکلات اقتصادی، تجمعاتی را شاهد بودیم. اینکه مردم ما مطالبات به حق خود را از مسئولان درخواست نمایند، خواسته اجتماعی کشور است. و باور داریم که باید با شفافیت و سعه صدر با مردم علی الخصوص با جوانان صحبت کرد.

اینکه بسیار از آسیب های اجتماعی همانند اعتیاد مواد مخدر، طلاق و مشکلات خانواده در مسئله اشتغال مرتبط می‌باشد بر کسی پوشیده نیست. که لازمه عزم ملی و اهتمام جدی دولت را می طلبد. ولی در این فضا شاهد ذوق زدگی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، همانند آنانی که دیروز مردم غیور ایران را تروریست خطاب میکردند و هواپیمای مسافربری ما را در آسمان سرنگون کردند، حکام تروریست رژیم اشغالگر قدس-سران حیلگر بریتانیا و حکام بی لیاقت مرتجع منطقه هستیم. در این میان هوشیاری همه مردم را میطلبد. یادمان نرود که در کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ چگونه با هدایت رسانه های بیگانه علیه دولت وقت طراحی و با هماهنگی انگلستان و آمریکا اجرایی گردید و متاسفانه امروز هم همان نقش آفرینی و موج سواری و دعوت مردم به آشوب و اختلال نظم عمومی را شاهد هستیم.

ما باور داریم که مردم عزیز ما صفوف خود را از اغتشاشگران و اخلالگران نظم عمومی جدا کرده و مطالبات خود را از مسیر قانون به گوش مسئولین خواهند رساند. و حل مشکلات در قالب وحدت سران سه قوه و پیروی از رهبری معظم انقلاب میسر خواهد بود. ضمن تقدیر و تشکر از صبر و تحمل مردم عزیز ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان گیلان و متولیان حفظ و نظم امنیت. ما نمایندگان مردم شریف استان گیلان از یک سو ضمن ارج نهادن به خواستهای به حق،قانونی مردم و حمایت همه جانبه از آنان برای ایجاد فضایی بهتر و احترام به کرامت انسان از دولت محترم می خواهیم از هیچ تلاشی برای بهبود زندگی مردم دریغ ننماید.

محمدحسین قربانی

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

Share