در پی شایعات در فضای مجازی

واکنش فرمانده هنگ مرزی آستارا به کشف جسد در گردنه کوهستانی حیران

فرمانده هنگ مرزی آستارا با تأکید بر کذب بودن کشف جسد در گردنه کوهستانی حیران شهرستان آستارا از مردم خواست اخبار درست را از طریق رسانه های رسمی دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سرهنگ نوذر مرادی با اشاره به اینکه در برخی از شبکه های مجازی  خبری مبنی بر کشف جسد در منطقه گردشگری و کوهستانی حیران شهرستان مرزی آستارا منتشر شده است، اظهار کرد: خبر منتشر شده در فضای مجازی کاملا تکذیب می شود.

وی افزود: فرد متواری مظنون به قتل که از اردبیل تحت تعقیب بود، توسط عوامل انتظامی استان اردبیل در شهر حویق شهرستان تالش در استان گیلان دستگیر می شود که به هنگام انتقال به اردبیل به دلیل ایست قلبی فوت می کند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا افزود: این فرد، مظنون به قتل همسر و فرزند خود بوده که در چند روز گذشته خبر کشته شدن آنها به دلیل گاز گرفتگی در رسانه ها منتشر شده بود.

مرادی از مردم خواست تحت تاثیر شایعاتی که به وسیله افراد یا شبکه های اجتماعی مختلف پخش می شوند، قرار نگیرند و در این زمینه اخبار صحیح را از رسانه های مجاز پیگیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مرزبانان هنگ مرزی آستارا به طور شبانه روزی و در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی در این منطقه مرزی از کشور تلاش می کنند، اظهار کرد: هنگ مرزی آستارا با هر گونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می‌کند.

نوذری فعالیت های مرزبانی در مبارزه با انواع  قاچاق و ارتقا سطح  امنیت در منطقه را یادآور شد و همکاری صمیمانه مردم و مرزنشینان منطقه را لازمه ایجاد امنیت پایدار در منطقه دانست.

فرمانده هنگ مرزی آستارا تصریح کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی ماموران مرزبانی و همکاری مرزنشینان، امنیت کامل و پایداری در مرزهای شهرستان آستارا در استان گیلان حاکم است.

شهرستان مرزی آستارا با بیش از ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و در جوار شهر مرزی آستارای جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share