مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان

حمل و نقل دریایی از ملزومات رسیدن به اقتصاد مقاومتی است

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: حمل و نقل دریایی در تمام جهان نقشی استراتژیک داشته است و در جمهوری اسلامی اهمیت صنایع دریایی، بنادر و حمل و نقل دریایی از ملزومات رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل اظهار کرد: حمل و نقل از جمله بخش‏های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تأثیر قراردادن فرایند توسعه اقتصادی،خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می ‏شود.

وی افزود: نقش و همچنین اهمیت حمل و نقل بر هیچ فردی پوشیده نیست و همگان بر این موضوع آگاه هستند که حمل و نقل یکی از مهم ترین اجزای اقتصاد محسوب می‌شود که به دلیل داشتن نقش زیربنایی تاثیر فراوانی برفرآیند رشد اقتصادی هرکشوری دارد.

چراغی ادامه داد: حمل و نقل دریایی درتمام جهان نقشی استراتژیک داشته است و در جمهوری اسلامی اهمیت صنایع دریایی،بنادر و حمل و نقل دریایی از ملزومات رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل به کلیه تلاشگران این صنعت که به عنوان عوامل نیروی محرکه توسعه کشور را صمیمانه تبریک می‌گویم و امید است جامعه حمل و نقل کشور در سایه الطاف الهی و در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و سرافراز باشند.

Share