طی مراسمی؛

بخشدار مرکزی لنگرود معارفه شد | جمشیدنژاد: انسجام و مقاومت را افزایش و اختلافات را کاهش دهیم

جمشیدنژاد با اشاره به انسجام دورنی گفت: در درون باید انسجام و مقاومت را افزایش و اختلافات را کاهش دهیم و این برگ برنده ما و اصلی ترین موضوع که باعث پیروزی انقلاب هم شد است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری شهرستان و همچنین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی گفت: برقراری امنیت، نظم و آرامش در حوزه بخش با همکاری شورای تامین می باشد.

همه مردم از موضوع امنیت راضی هستند

سید رضا جوادپور با بیان اینکه همه مردم از موضوع امنیت راضی هستند، گفت: در سطح کشور در یک پژوهش عمومی ملی درصد بالایی از مردم از امنیت کشور بسیار راضی بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با اشاره به سه عامل آسیب های اجتماعی، وجود تهدیدات خارجی و عدم کنترل امور داخلی کشور تصریح کرد: هرگاه این سه عامل در کنار یکدیگر قرار بگیرند امنیت از بین خواهد رفت.

امنیت بزرگترین سرمایه ما است

وی افزود: بزرگ نمایی موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و نشان دادن فساد در کشور از آسیب های اجتماعی است و ما به عنوان دستگاه های اجرایی دولت در ادارات باید مراقب باشیم به نحوی سخن نگوییم که باعث شود این سه ضلع در کنار هم قرار بگیرد و ناامنی به وجود بیاورد زیرا امنیت بزرگترین سرمایه ما است.

جوادپور با اشاره به اینکه رابطه بین مردم و دولت رابطه پدر فرزندیست، گفت: اگر حس دولت داری را در مردم ضعیف کنیم کشور را ضعیف کرده ایم.

وی گفت: اداره امور کشور راه آسانی نیست و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید از دولت حمایت کنیم زیرا دولت در وسط میدان است.

باید انسجام و مقاومت را افزایش و اختلافات را کاهش دهیم

علی اصغر جمشیدنژاد با اشاره به استراتژی آمریکا در منطقه گفت: اقداماتی که توسط آمریکا صورت گرفت و نوع گفتگویی که توسط تحلیل گران آمریکا انجام می‌گیرد، بخشی از استراتژی آنها در منطقه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان خروج از برجام را عامل بی اعتمادی کامل همه جهانیان نسبت به آمریکا دانست و گفت: این خروج تضمین بی اعتمادی برای کشورهایی است که با زور تصمیماتی می‌گیرند که به نفع صلح جهانی نیست.

جمشیدنژاد با اشاره به انسجام دورنی گفت: در درون باید انسجام و مقاومت را افزایش و اختلافات را کاهش دهیم و این برگ برنده ما و اصلی ترین موضوع که باعث پیروزی انقلاب هم شد است.

وی یکی از مراحل موفقیت را مرحله گذار خواند و گفت: یکی از وظایف ما در بخش اداری که بسیار مهم است ایجاد بخش گذار و اقدام درست نسبت به نقش و وظیفه خودمان است.

جمشیدنژاد با تاکید بر این نکته که باید اقداماتی را برای فعالیت بانوان فراهم کنیم، گفت: انتصاب بانوان مبنایی است تا بتوانیم ظرفیت ها را افزایش دهیم.

Share