رئیس شورای شهر فومن:

فومن مهد و زادگاه بزرگان ایران است | به شعار انتخاب شهردار بومی‌ عمل‌ کردیم

رئیس شورای شهر فومن با اشاره به اینکه شهردار با بررسی رزومه، برنامه و توان اجرایی افراد مختلف انتخاب شد، افزود: به شعار خود که انتخاب شهردار بومی بود عمل کردیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیامک احمدزاده ظهر امروز در جلسه معارفه شهردار فومن با بیان اینکه کار در فومن سخت و شیرین است، گفت: فومن مهد و زادگاه بزرگان ایران است.

رئیس شورای شهر فومن با اشاره به اینکه شهردار با بررسی رزومه، برنامه و توان اجرایی افراد مختلف انتخاب شد، افزود: به شعار خود که انتخاب شهردار بومی بود عمل کردیم.

وی با تصریح براینکه افراد غیر بومی اشراف اطلاعاتی پایین تری نسبت به شهردارهای بومی دارند، ادامه داد: فرصت های خدمتگزاری را نباید از دست داد.

این مسئول با تاکید براینکه برای شهردار جدید فومن آرزوی موفقیت داریم، خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری در کنار هم برای‌ مردم‌ خدمت رسانی خواهند کرد.

احمدزاده یکی از مهمترین برنامه های شورای شعر فومن را اتمام پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های عمرانی و سرمایه آور دانست و اضافه کرد: فومن به محل گذر گردشگران مبدل شده است که باید از این وضعیت خارج شود.

سیامک احمدزاده یکی از مشکلات شهر فومن را سامانه حمل و نقل شهری بیان کرد و افزود: سد معبر شهر فومن نیز باید با برنامه مناسب ساماندهی شود.

رئیس شورای شهر فومن با بیان اینکه به دنیال ایجاد درآمد پایدار برای شهر فومن هستیم، متذکر شد: زمین پیش حصار را برای پارک جنگلی استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از خدمات شورا و شهردار سابق قدردانی می کنیم، گفت: مسئولان شهری در حد توان برای جلب رضایت شهروندان تلاش می کنند.

احمدزاده با تاکید براینکه با انتخاب شهردار از جمع شورا، عضو علی البدل اول به جمع شورای شهر راه پیدا می‌کنند، گفت: مردم در پیشبرد اهداف شهرداری کمک حال ما باشند.

Share