در جلسه شورای اداری فومن مطرح شد:

شنیدن پاسخ صادقانه از مسئولان، حق مردم است | برخی از روسای ادارات ادعا دارند نماینده افتخاری هستند

اسماعیل پور با اشاره به اینکه جلسات خود را به شهرداری ها خواهیم برد، یادآور شد: پاسخ صادقانه به مردم حق مردم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین اسماعیل پور در جلسه شورای اداری فومن با بیان اینکه دستگاه های اداری باید دارای برنامه مدون باشند، گفت: بودجه به اداراتی که دارای برنامه نباشند تعلق نخواهد گرفت.

فرماندار فومن با تاکید براینکه همه باید با هم افزایی مشکلات اداری شهرستان را برطرف کننم، افزود: نماینده شهرستان می تواند نقش بسزایی در حل موانع داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت داربست‌های شهر باید برای حفظ امنیت مردم ساماندهی شود، متذکرشد: برخی از روسای ادارات ادعای این را دارند که نماینده آقای افتخاری هستند و از این راه سواستفاده می کنند.

وی خطاب به نماینده مردم فومن و شفت تصریح کرد: آقای افتخاری خود شما گفته‌اید که نماینده بنده آقای پیش بین است و روسای ادارات نباید از وجود نماینده شهرستان سواستفاده کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ادارات نباید دنبال شکایت از یکدیگر و فرار از مشکلات مردم باشند، ادامه داد: ادارات زحمات دستگاه های قضایی را با کم کاری بیشتر نکنند.

فرماندار فومن با تصریح براینکه روسای ادارات باید پاسخگو اعضای شوراهای روستا و شهر باشند، افزود: باید برای آینده شهرستان و جلوگیری از وقوع معضلات اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه جلسات خود را به شهرداری ها خواهیم برد، یادآور شد: پاسخ صادقانه به مردم حق مردم است.

وی رفع معضل آب شرب ماسوله را یکی از برنامه های دارای اولویت دانست و گفت: مشکلات مردم را باید با تدبیر و تفکر چاره اندیشی کرد.

مردم فومن دارای دغدغه های به حق متعددی هستند | به مشکلات مردم باید رسیدگی شود

سیامک احمدزاده با بیان اینکه مردم فومن دارای دغدغه های به حق متعددی هستند، گفت: به مشکلات مردم باید رسیدگی شود.

رییس شورای شهر فومن با اشاره فه اینکه کاستی های ادارات دیگر برپای شورا و شهرداری نوشته می شود، افزود: وضعیت روشنایی و جمع آوری آبهای سطحی و آسفالت معابر از مطالبات مهم مردم شهر فومن است.

وی با تاکید براینکه فومن نیازمند تجهیز واحد آتش‌نشانی است، ادامه داد: سیستم لجستیکی شهرداری فومن باید توانمند سازی و نوسازی شود.

این مسئول با یادآوری اینکه معضل سگ های ولگرد باید بررسی و رفع شود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت پسماند نیز یکی دیگر از مطالبات مردمی است که باید با کمک دستگاه های مربوط انجام شود.

Share