فرماندار فومن مطرح کرد

خسارت باد شدید به بخش سردار جنگل فومن | حریم عفت عمومی و شرعی نباید زیرپا گذاشته شود

فرماندار فومن با اشارا به اینکه در برخی حوزه ها شاهد تهاجم فرهنگ‌های بیگانه و ناشایست هستیم، ادامه داد: هیچکس نباید حریم عفت عمومی و شرعی شهرستان فومن را زیرپا بگذارد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین اسماعیل پور امروز در نشست فرمانداری فومن با بیان اینکه مسئولان شهرستان در بحران باد تا پاسی از شب در حال خدمات رسانی بودند، گفت: بخش سردار جنگل آسیب‌های متعددی از ورزش باد شدید دیده است.

فرماندار فومن در ادامه با اشاره به اینکه ۱۳ آبان نشانگر بیداری جوانان جامعه است، افزود: راهمیمایی روز ۱۳ آبان باید پرشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی با تاکید براینکه حرکت انقلابی جوانان ایران، خار چشم دشمنان است، متذکرشد: مردم و جوانان فومن دوشا دوش همدیگر فریاد آزادی و استکبار ستیزی را سر می دهند.

اسماعیل پور با تصریح براینکه ۱۳ آبان برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانش آموزان اندیشمند ایران زمین، امید دشمنان را نا امید کرده اند.

این مسئول با تاکید براینکه دانشگاه ها باید در حوره تحقیقات‌ محلی تلاش کنند، افزود: دانشگاه ها و اماکن‌ علمی شهرستان باید با تلاش و تحقیقات و مقالات علمی در حوزه منطقه ای، پیشتاز و زمینه ساز مسیر توسعه فومن باشند.

حسین اسماعیل پور با یادآوری اینکه برای نتیجه گیری مناسب باید مسئولان پای کار باشند، گفت: اقدامات فرهنگی و سرمایه گذاری در این بخش امنیت اجتماعی را افزایش می دهد.

فرماندار فومن با اشارا به اینکه در برخی حوزه ها شاهد تهاجم فرهنگ‌های بیگانه و ناشایست هستیم، ادامه داد: هیچکس نباید حریم عفت عمومی و شرعی شهرستان فومن را زیرپا بگذارد.

وی با تاکید براینکه درصد موجود در آمار بزهکاری و پرخاشگری زیبنده مردم مهربان گیلان زمین نیست، اضافه کرد: مسئولان باید از هنرمندان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی‌ استفاده بیشتری کنند.

Share