معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

تا پایان سال مالی ۹۶ سه بیمارستان در حال احداث گیلان به اتمام خواهد رسید

علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه طی سفری دو روزه به گیلان و با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، از بیمارستانهای در دست ساخت لاهیجان و لنگرود بازدید کردند و از از اتمام بیمارستان لاهیجان تا بهمن ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه طی سفری دو روزه به گیلان و با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، از بیمارستانهای در دست ساخت لاهیجان و لنگرود بازدید کردند و از از اتمام بیمارستان لاهیجان تا بهمن ماه سالجاری خبر داد.

وی در ابتدا از مراحل اجرایی احداث بیمارستان لنگرود بازدید کرد و گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵ هزارو ۲۶۰ متر مربع با زیر بنای ۱۲هزار و ۳۳۸متر مربع در ۳ طبقه و با ظرفیت کلی ۱۳۰ تخت، از سال ۸۹ آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در حال تکمیل است.

وی افزود: مصوب اولیه این پروژه ۹۶ تخت بودکه در طی دوران ساخت براساس نیاز شهرستان به ۱۳۰ تخت افزایش یافت وامسال ۱۸ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته وپیش بینی می شود با همین رقم این بیمارستان تا پایان سال مالی ۹۶ به اتمام برسد ونیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد.

وی افزود: همزمان با این پروژه، دو بیمارستان دیگر نیز به اتمام خواهند رسید یکی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان که مراحل نهایی آن در حال اجراست و تا پایان سالجاری تکمیل خواهد شد و دیگری بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی تالش است که تا پایان سال مالی ۹۶ به اتمام خواهد رسید.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور سال ۹۶ را ازجهت احداث بیمارستان سال پرباری توصیف کرد وگفت: با تکمیل بیمارستانهای در دست اجرا ودو بیمارستان آستارا ورضوانشهر که در اوایل سال۹۶ تحویل داده شدند فضای بهداشتی استان به حد مطلوبی ارتقاء خواهد یافت.

لازم به ذکر است معاون وزیر راه وشهرسازی فردا بازدید از بیمارستانهای رشت و تالش را در برنامه کاری خود دارد.

Share