وزیر راه و شهرسازی در لنگرود اظهار کرد:

با جدیت کار مسکن مهر رشت را دنبال می کنیم تا مشکلات برطرف شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ما با جدیت کار مسکن مهر رشت را دنبال می کنیم تا مشکلات برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ما با جدیت کار مسکن مهر رشت را دنبال می کن۸۱۴۸۰۰۲۷-۶۲۳۰۰۷۰یم تا مشکلات برطرف شود.

عباس آخوندی امروز در ادامه سفر خود به لنگرود پس از ادای احترام به شهدای این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از پروژه محور سراوان – لنگرود بازدید کرده‌ایم و امیدواریم هرچه سریعتر این محور به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: محور تهران – لنگرود اکنون وضعیت مناسبی دارد و با بهره‌برداری از این محور دیگر، مردم مجبور نیستند در این شهرستان برای تهران مسیر طولانی را طی کنند.

دکتر آخوندی درخصوص شنیده شدن سوت قطار در سال ۹۵ که امروز رییس جمهور قول آن را به مردم گیلان دادند خاطرنشان کرد: اجرای این امر قابل تحقق است.

وی گفت: در حال حاضر راه آهن رشت – قزوین ۸۷ پیشرفت فیزیکی دارد و برنامه داریم علاوه بر ایستگاهی که در رشت برنامه‌ریزی شده ایستگاه دیگری در مرکز شهر رشت ساخته شود.

دکتر آخوندی درخصوص بهسازی راه‌های روستایی گیلان با بیان اینکه همکاری لازم با استانداری این استان انجام شده است گفت: برنامه داریم هزار کیلومتر راه روستایی در استان احداث و یا بهسازی کنیم.

وی درخصوص پروژه مسکن مهر استان به خصوص سایت مسکن مهر رشت که مردم در آن از وضعیت کمی ناراضی هستند تصریح کرد: این کار اشتباهی بود که اول خانه‌ها ساخته شد و بعد به زیباسازی آنها فکر کرد و این مساله باعث شد مردم در تنگنا باشند اما ما با جدیت کار را دنبال می کنیم تا مشکلات برطرف شود./ایسنا

Share