بازدید معاونان وزارت راه شهرسازی از تالش

یک کیلومتر به کمربندی تالش اضافه شد | زمینهای مسیر کمربندی خریداری می‌شود

جمعی از معاونان وزارت راه شهرسازی با حضور نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر، مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه عمرانی محور ارتباطی تالش به آستارا بازدید کردند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا کدخدازاده سرپرست معاونت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمد میرشفیع معاون پارلمانی وزیر راه به همراه مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، محمود شکری نماینده تالش و سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در این بازدید حضور داشتند.

پیش از این بازدید چند ساعته مسایل مربوط به بازگشایی مسیر ۱۲ کیلومتری کمربندی تالش و خرید اراضی مسیر و اتمام مسیر ۶۰ کیلومتری تالش به آستارا موضوع بحث و بررسی این در فرمانداری تالش قرار گرفت

فرماندار تالش در همین رابطه به خبرنگار دیارمیرزا گفت: کمربندی شهر تالش در شرق این شهر احداث میشود و پل آن ساخته شده است.

سید عیسی مهدوی با بیان اهمیت اجرای این پروژه یادآور شد: مسیر جاده مورد اصلاح قرار گرفته و یک کیلومتر دیگر به این مسیر افزوده شده است.

وی طول تمام شده مسیر را ۱۲ کیلومتر اعلام کرد که در برخی نقاط از زمینهای شرکت شفارود و منابع طبیعی می گذرد.

مهدوی همچنین از برگزاری جلسه ای با حضور ۱۰۰ نفر از صاحبان زمینهای مسیر این کمربندی خبر داد و افزود: مبلغ خرید زمین از طریق واگذاری اسناد اعتباری خزانه با سر رسید یکساله تامین خواهد شد.

فرماندار تالش گفت: شهر تالش مسیر گذر میلیونها خودرو است که ترافیک سنگینی را به خیابانهای این شهر تحمیل می کند. ف

Share