جلیل سندی در جلسه شورای شهر تاکید کرد:

باید از تیم شهرداری فومن حمایت کرد

سندی خواستار رسیدگی به وضعیت مالی تیم فوتبال شهرداری شد و تاکید کرد: از تیم شهرداری فومن‌ حمایت می‌ کنم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلیل سندی در جلسه شورای شهر فومن با بیان اینکه هنوز تغییرات ملموسی در داخل شهر انجام نشده است، گفت: طرح جمع آوری سد معبر فومن هنوز آغاز نشده است.

عضو شورای شهر فومن با تاکید براینکه باید با جدیت با سد کنندگان معابر برخورد قانونی کرد، افزود: معابر شهری و فرعی فومن‌ باید ترمیم شوند.

وی با یادآوری اینکه عمق چاله ها در برخی از کوچه های فومن از نیم متر نیز میگذرد، خاطرنشان کرد: برخی از کارکنان شهرداری از انجام وظایف خود فرار می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه وضعیت بازدهی نیروی انسانی شهرداری فومن باید رسیدگی شود، ادامه داد: پرداخت حقوق و اضافه کار کارگران شرکتی برعهده پیمانکاران است.

سندی با تصریح براینکه شهروند و شهرداری باید با کمک یکدیگر شهر را بسازند، متذکرشد: وضعیت پسماند شهر نیز باید ساماندهی شود.

جلیل سندی با تاکید براینکه در رنگ آمیزی شهری باید از جلوه های جذاب استفاده شود، افزود: وضعیت پارک و فضای سبز محلات باید متحول شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از انبوه سازان در حال ساخت برای مردم ایجاد مزاحمت می‌ کنند، گفت: ایجاد آرامش و آسایش برای مردم مهم ترین هدف ما است.

سندی با تاکید براینکه خدمات رسانی شهرداری به حاشیه شهر نیز باید کشیده شود، اضافه کرد: شهردار باید برای شهر برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب تیم شهرداری فومن، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری فومن با تغییر کادر فنی در سطح بسیار بالایی بازی می کند.

سندی خواستار رسیدگی به وضعیت مالی تیم فوتبال شهرداری شد و تاکید کرد: از تیم شهرداری فومن‌ حمایت می‌ کنم.

عضو شورای شهر با تصریح براینکه این تیم باید برای شهر فومن حفظ شود، متذکرشد: تیم شهرداری فومن موجب نشاط عمومی در شهر شده است.

Share