دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد

کلیه فعالیت های مؤسسه آموزش عالی آزاد ماهان در گیلان غیر قانونی است

 دوره های مدیریت ارشد کسب و کار(MBA) و دکترای حرفه ای کسب و کار(DBA) و همچنین فعالیت مؤسسه آموزش عالی آزاد ماهان در استان گیلان غیرقانونی اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه گیلان دوره های مدیریت ارشد کسب و کار(MBA) و دکترای حرفه ای کسب و کار(DBA) و همچنین فعالیت مؤسسه آموزش عالی آزاد ماهان در استان گیلان را غیرقانونی اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع شهروندان محترم گیلانی علاقمند به ادامه تحصیل می رساند که بر اساس اخبار واصله و مشاهدات میدانی برخی از شرکت های فرهنگی و تحقیقاتی با نصب بنر و صدور اطلاعیه در سطح شهرهای استان و فضای مجازی اقدام به تبلیغ برای جذب دانشجو یا دانش پذیر در دوره های مدیریت ارشد کسب و کار(MBA) و دکترای حرفه ای کسب و کار(DBA) نموده اند.

از آنجائیکه بر اساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کلیه دوره های آموزشی بالاتر از سطح متوسطه، که در قالب دوره های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت اجرا می شود، باید با مجوز این وزارتخانه باشد و در حال حاضر صرفا مؤسسات آموزش عالی آزاد فعال در استان می توانند مجری این دوره ها باشند.

بنابراین برگزاری دوره های آموزشی یا مهارتی تحت عناوین مذکور (MBA و DBA) در استان گیلان از سوی مؤسسات غیر بومی و شرکتها و نهادهای نامرتبط غیرقانونی بوده و گواهینامه های صادره فاقد اعتبار است و ارزش علمی و استخدامی ندارد.

همچنین کلیه فعالیت های مؤسسه آموزش عالی آزاد ماهان در استان گیلان غیر قانونی است و این مؤسسه صرفاً مجاز است در حوزه استان محل تأسیس خود(تهران) فعالیت نماید.

 

Share