در پی بارش شدید باران

اسکان مسافران شهرستان‎های رودسر و لنگرود در مساجد و بقاع متبرکه

در پی بارش شدید باران، مسافران شهرستان های رودسر و لنگرود در شرق استان، در مساجد و امام زادگان اسکان یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در پی بارش شدید باران، مسافران شهرستان های رودسر و لنگرود در شرق استان، در مساجد و امام زادگان اسکان یافتند.

مانی علی اصغری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۰ خانوار از مسافران رودسر در مسجد ۷۲ تن و سرپل این شهرستان اسکان یافتند و پتو و آذوقه اولیه به این تعداد از خانوارها ارائه شد.
وی اظهار داشت: با گزارش آبگرفتگی منزل دو خانواده در کنارآب رودسر، برای اسکان این خانواده ها در مسجد نیز اقدام شد.
رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آبگرفتگی خیابان اصلی شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: شاهد آبگرفتگی مغازها و بانک ها هستیم که هلال احمر و آتش نشانی برای رفع این مشکل حضور دارند.

* ۷۰ خانوار مسافر در بقاع متبرکه لنگرود اسکان یافتند

علی اصغری در ادامه تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر گیلان در پی بارش شدید باران بیان داشت: ۷۰ خانوار مسافر نیز در شهرستان لنگرود اسکان یافتند که پتو و آذوقه اولیه به آنها ارائه شد.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ، ۵۰ خانواده در بقعه متبرکه آقاسید محمد کلید بر، ۱۰ خانواده در آقا سید کیاکلایه و ۱۰ خانواده نیز در آقاسید محمد سفید آستانه اسکان یافتند.
وی یادآور شد: در زمان حاضر مشکل دیگری مبنی بر امدادرسانی به مردم و یا مسافران در پی بارش شدید باران گزارش نشده و تنها آبگرفتگی معابر و خیابان ها را داریم.

Share