امام جمعه موقت رشت:

از دولت روحانی می‌خواهیم به قول‌هایش، عمل کند | استکبار بداند ملت ایران بیدار است

امام جمعه موقت رشت به بیداری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار اشاره کرد و گفت: دشمن‌شناسی یکی از ویژگی‌های مثبت مسلمانان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از  ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به عنایت ویژه خداوند نسبت به انسان‌های متقی اظهار کرد: انسان با تقوا همواره هوشیار است و فریب شیطان را نمی‌خورد.

وی به در نظر گرفتن روزی انسان‌ها توسط خداوند اشاره کرد و افزود: خداوند برای تمام انسان‌ها سهمی از روزی را قرار داده است.

امام جمعه موقت رشت در ادامه با تبریک ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، بیان کرد: سال‌ها آزادگان در زندان‌های رژیم بعثی بودند و پس از دوران دفاع مقدس با افتخار به میهن اسلامی بازگشتند.

حجت الاسلام صدیق عربانی همچنین با بیان اینکه دوم شهریورماه آغاز هفته دولت است، تصریح کرد: به روح پاک با عظمت شهیدان رجایی و باهنر درود می‌فرستیم و حضور چهره به چهره مسئولان بین مردم حائز اهمیت است.

وی به تلاش دولتمردان در برطرف کردن مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود: همزمان با هفته دولت پروژه‌های مختلفی افتتاح می‌شود و این امر با تلاش و هزینه دولتمردان تحقق پیدا کرده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به وعده‌های رئیس جمهور هنگام تبلیغات انتخاباتی، متذکر شد: از دولت آقای روحانی می‌خواهیم به قول‌هایی که به مردم داده، عمل کند.

حجت الاسلام صدیق عربانی به توصیه‌های مقام معظم رهبری هنگام تنفیذ حکم ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: توزیع عادلانه ثروت در جامعه و توجه به منابع داخلی کشور از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز ۲۸ مردادماه سالروز کودتای ننگین آمریکا علیه دولت مصدق را فراموش نمی‌کند، گفت: اکنون آمریکا گروه تروریستی داعش را در منطقه ایجاد کرده است.

این کارشناس دینی به شهادت محسن حججی مدافع حرم اشاره کرد و افزود: سردار قاسم سلیمانی اعلام کرده است تا انتقام حججی را نگیریم از پا نمی‌نشینیم.

حجت الاسلام صدیق عربانی با تاکید بر اینکه آمریکا هرگز به وعده‌های خود پایبند نیست، بیان کرد: دشمن‌شناسی یکی از نکات مثبت مسلمانان محسوب می‌شود و استکبار بداند ملت ایران بیدار است و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

Share