خدمات ایشان در دل مردم محروم قلعه گنج ماندگار خواهد شد

پیام تسلیت استاندار کرمان در پی درگذشت مهندس قهرمانی چابک

استاندار کرمان طی پیامی درگذشت روح الله قهرمانی چابک مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت منطقه قلعه گنج را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا رزم حسینی طی پیامی درگذشت روح الله قهرمانی چابک مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت منطقه قلعه گنج را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خانواده محترم قهرمانی چابک
سَلامٌ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ
و هر از گاه در گذر زمان، در گذر بی صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکون، آغازی بی پایان را می‌سراید.
درگذشت شادروان دکتر “روح الله قهرمانی چابک” که خدمات ارزنده ایشان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سمت ‌های مهم و حساس مدیریتی همچون استاندار گیلان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری های گیلان و مازندران و در سال های اخیر نیز مدیریت ملی طرح آبادانی و پیشرفت منطقه قلعه گنج، بر کسی پوشیده نیست، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
بی شک خدمات ارزنده آن فقید در دل مردمان قدرشناس ایران زمین بویژه مردم محروم شهرستان قلعه گنج که امروز با طرح های اجرایی توانمندسازی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به افق توسعه چشم دوخته اند، در منطقه ماندگار خواهد شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه مؤلمه را به خانواده محترم و معزز ایشان و مردم شریف گیلان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم ایشان صبر جمیل و اجز جزیل را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان

Share