استاندار گیلان در نشست با فرمانداران

تلاش‌ها برای ایجاد اشتغال پررنگ شود | تاکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی

نجفی در این نشست با بیان اینکه فعال‌تر شدن ستادهای اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌های رفع موانع تولید در شهرستا‌ن‌ها از وظایف فرمانداران است گفت: در زمینه کاهش آمار بیکاری در گیلان به موفقیت هایی رسیدیم اما تلاش ها در زمینه‌ی اشتغالزایی باید پررنگ‌تر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست با فرمانداران گفت: تلاش‌ها برای ایجاد اشتغال پررنگ شود.

 دکتر نجفی در این نشست با بیان اینکه فعال‌تر شدن ستادهای اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌های رفع موانع تولید در شهرستا‌ن‌ها از وظایف فرمانداران است گفت: در زمینه کاهش آمار بیکاری در گیلان به موفقیت هایی رسیدیم اما تلاش ها در زمینه‌ی اشتغالزایی باید پررنگ‌تر شود.

 نجفی همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم عنوان کرد و گفت: در این بخش هم باید فعال بود.

وی افزایش دیدارهای عمومی و مردمی فرمانداران را نیز خاطر نشان کرد و گفت: سرکشی از روستاها را افزایش دهید و زمینه‌ی حضور معاونین استاندار و مدیران کل را برای حل مشکلات مردم در شهرستان‌ها بیشتر فراهم کنید.

استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان گفت: پس از ماه مبارک رمضان ورود گردشگران به گیلان افزایش می‌یابد و فرمانداران تمهیدات لازم را در شهرستان‌ها در نظر بگیرند.

 نجفی گفت: در آماده کردن استان طرح ساماندهی سواحل را باید بسیار فعال کنید.

وی با بیان اینکه مردم به دلیل کارنامه‌ای که ارائه شد باردیگر به دولت تدبیر و امید رأی اعتماد دادند و این رأی بیشتر از دوره‌ی گذشته بود گفت: این موفقیت مسئولیت ما را سنگین تر می کند و  اعتماد دوباره  مردم را باید با کار و تلاش بیشتر پاسخ داد.

 استاندار گیلان ادامه داد: همه باید کمک کنیم تا دولت دوازدهم در ۴ سال آینده نیز کارنامه‌ی درخشان داشته باشد.

وی تأکید کرد: ما مسئولیم تا مطالبات مردم را پاسخ دهیم.

 

 

Share