قربانی مطرح کرد:

نمره قابل قبول دولت یازدهم در عرصه سیاست داخلی نسبت به دولت قبل

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: دولت یازدهم نسبت به ادوار گذشته و دولت های قبل توانست در عرصه سیاسی داخلی نمره قابل قبول تری را کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، محمدحسین قربانی درباره عملکرد دولت یازدهم در عرصه سیاست داخلی کشور، گفت: یکی از اقدامات مثبت دولت یازدهم، بهبود روابط میان قوا به ویژه قوای مجریه و مقننه است و این رویکرد نسبت به دولت های گذشته بسیار مطلوب بوده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رویکرد مثبت دولت یازدهم در حدود چهار سال اخیر موجب شده که یک آرامشی در فضای سیاسی و اقتصادی کشور ایجاد شود و این مسئله مسیر پیشرفت را برای کشور باز کرده است.

وی گفت: قطعا عملکرد دولت ها در عرصه سیاسی داخلی مبتنی بر وضعیت عرصه منطقه ای و بین المللی است که دولت یازدهم در این دوره تنواست به خوبی این حوزه را نیز مدیریت کند.

قربانی ادامه داد: از طرفی دولت در حوزه های معیشت، اشتغال و حتی اقتصاد مقاومتی توانسته اقدامات خوبی را رقم بزند و خوشبختانه دولت توانست با تدبیر و مدیریت از تنش های بیهوده سیاسی میان گروه ها و احزاب و جریان ها بکاهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: دولت یازدهم نسبت به ادوار گذشته و دولت های قبل توانست در عرصه سیاسی داخلی نمره قابل قبول تری را کسب کند و این مسئله موجب خواهد شد که دولت در آینده به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: شرایط نامناسب اقتصادی، رکود و گرانی در آغاز دولت یازدهم زمینه را برای بروز دعوا و تنش های سیاسی فراهم کرده بود، اما خوشبختانه دولت به خوبی این حوزه را ساماندهی کرد.

Share