دلخوش در دیدار با جمعی از اعضای خانه مطبوعات گیلان

به دنبال ایجاد حاشیه برای استان نیستیم اما با کسی رودربایستی و تعارف نیز نداریم

رئیس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان با تاکید دوباره بر عدم دخالت سلایق سیاسی در انتخابات گفت: به دنبال کار بدون حاشیه هستیم و با همه نیز تعامل می‌کنیم اما با کسی رودربایستی و تعارف نیز نداریم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدکاظم دلخوش اباتری رئیس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان در جمع اعضای خانه مطبوعات گیلان با تاکید بر رعایت مر قانون در روند تائید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها اظهار کرد: ملاک تائید و بررسی صلاحیت‌ها استعلام از مراجع چهارگانه است و هیات نظارت اختیار نظارت استصوابی همانند آنچه که توسط شورای محترم نگهبان لحاظ می‎شود را ندارد.

دلخوش با اشاره به نام نویسی داوطلبان برای حضور در انتخابات گفت: به آن دسته از افرادی که مشکل تائید صلاحیت دارند و خودشان می دانند که به دلیل پرونده های قضائی یا نقص پرونده شرایط حضور در انتخابات را ندارند توصیه می‌کنیم از ثبت نام خودداری کنند تا وقت مجریان انتخابات گرفته نشود.

وی به تعامل صورت گرفته با فرمانداران، ستاد انتخابات، استاندار گیلان و معاونین استاندار اشاره کرد و افزود: به دنبال ایجاد حاشیه برای استان نیستیم.

رئیس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان با تاکید دوباره بر عدم دخالت سلایق سیاسی در انتخابات گفت: به دنبال کار بدون حاشیه هستیم و با همه نیز تعامل می‌کنیم اما با کسی رودربایستی و تعارف نیز نداریم و اجازه نمی‌دهیم کسی به جایگاه ریاست هیات نظارت خدشه وارد کند.

وی همچنین از تلاش‌های عبدالهی دبیر سابق هیات نظارت قدردانی کرد و درزی دبیر جدید هیات را فردی کاردان و باتجربه نام برد.

دلخوش با اشاره به اینکه درب هیات نظارت بر انتخابات به روی اصحاب رسانه باز است اظهار کرد: تاکنون هیات نظارت با اصحاب رسانه تعامل خوبی داشته است و این روند ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در این دیدار عیدانه جمعی از مدیران و سردبیران رسانه ها، مدیرعامل و اعضای خانه مطبوعات گیلان حضور داشتند.

Share