عباس صابر:

در انتخابات کاندیدا نمی‌شوم | عملکرد شورای چهارم رشت شفاف است

صابر تصریح کرد: عملکرد شورای چهارم رشت عملکردی روشن و شفاف بوده است و بیشتر اعضای شورا افراد متخصص، باسواد و جوان بودند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباس صابر عضو شورای شهر رشت با اعلام عدم کاندیداتوری خود در پنجمین دوره شورای شهر رشت اظهار کرد: همیشه نیت بنده این بوده است که به شهرم خدمت کنم و بتوانم موجب رشد و تعالی آن شوم و اینبار می‌خواهم با رای دادن به دوستان جدیدی که تصمیم دارند در انتخابات شورا شرکت کنند به شهرم خدمت کنم.

وی افزود: عضو کوچکی از خانواده بزرگ رشت هستم و این افتخار من است. در این مدت بسباری از دوستان و همکاران، رشوندان و مسوولین به بنده عنایت داشته و خواستار حصور مجدد من در انتخابات بودند که ازتک تکشان تشکر میکنم.

صابر با بیان اینکه همواره حامی شورا خواهد بود، افزود: امیدوارم کسانی این دوره وارد پارلمان محلی شوند که در درجه اول آبادانی و نگین کردن رشت با ایده های جدید و نو هدف اولیه شان باشد.

این عضو شورا تصریح کرد: عملکرد شورای چهارم رشت عملکردی روشن و شفاف بوده است و بیشتر اعضای شورا افراد متخصص، باسواد و جوان بودند و تمام تلاش خود را داشتند تا بتوانند قدمی برای رشت بردارند و این را به طور قطع الیقین مردم حس کردند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مردم با شرکت حداکثری خود در انتخابات بار دیگر تصمیم شایسته ای برای شهرشان بگیرند. و بنده از همینجا اعلام میکنم درست است که در انتخابات حضور ندارم اما با تمام توان تجربه خود را در اختیار منتخبان تازه نفس شورای پنجم قرار خواهم داد.

Share