فرماندار رشت:

به جوسازی‌های صورت گرفته درباره صلاحیت‎ها نباید توجه کرد

فرماندار شهرستان رشت گفت: انتخابات از این رو که ابزار موثر تصمیم سازی، تصمیم گیری و دخالت مردم در تعیین سرنوشت‌ کشورشان است اهمیت بسزایی در نظام جمهوری اسلامی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت در نشست مسئولین اجرایی و نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که درسالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای انقلاب، اظهار کرد: برگزاری رفراندوم و مراجعه به آراء عمومی همواره یکی از مواردی مهمی بوده است که معمار کبیر انقلاب به آن تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه انتخابات از این رو که ابزار موثر تصمیم سازی، تصمیم گیری و دخالت مردم در تعیین سرنوشت‌شان است اهمیت بسزایی در نظام جمهوری اسلامی دارد، افزود: با توجه به وضعیت کشور در مبارزه با استکبار جهانی، انتخابات به سبب حضور گسترده مردم همواره در صحنه‌های بین‌المللی باعث اقتدار، قوت و پشتیبانی بزرگ دولتمردان شده که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات نیازمند بسترسازی مناسب است، گفت: این بسترسازی امروز به دست ما و شما بزرگواران در جایگاه هیات‌های اجرایی و نظارت و تمام کسانی که مسئولیت برگزاری این انتخابات را به عهده دارند، میسر می‌شود و همچنین همه عزیزانی که تحت عنوان مراجع چهارگانه و حتی آنان که به عنوان دست اندرکاران آتی انتخابات ما را یاری می‌کنند، نقش موثری خواهند داشت.

شفقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای مُرّ قانون، تصریح کرد: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم همواره بر تقویت مشارکت عمومی افراد در جامعه تاکید داشته‌اند لذا ما مسئول هستیم و هر آنچه که در توان داریم باید بکار گیریم تا انتخاباتی پرشور، قانونمند و شفاف را در سرلوحه کار وزارت کشور قرار دهیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بخشداران و اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت، افزود: از همه بزرگواران به عنوان هیات اجرایی و همچنین از هیات نظارت شهرستان رشت که تاکنون با سعه صدر با ما همکاری داشتند و به عنوان افراد امین به حساب می‌آیند، تشکر و قدردانی دارم.

فرماندار رشت ادامه داد: این روزها عده‌ای با کنکاش و رصد، در روند صلاحیت‌ها فضاسازی‌ها و جوسازی‌هایی کرده‌اند که نباید توجه کرد؛ یقینا با تلاش همه شما عزیزان شاهد انتخاباتی قانونمند، شفاف و با حضور حداکثری مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی خواهیم بود.

Share