نماینده مردم بندر انزلی در مجلس:

انتخاب فتنه‌گران در هیأت‌ نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان اصلاح شود

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی انتخاب فتنه‌گران در هیأت‌ نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان را برای مجلس و کشور خطرناک خواند و گفت: انتخاب فتنه‌گران در هیأت‌ نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان باید سریع‌تر اصلاح شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حسن خسته‌بند در انزلی با اشاره به معرفی برخی از افراد به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستاهای گیلان اظهار کرد: جای تأسف دارد بعضی از همکاران بنده انتخاب‌های نامناسبی برای تعیین اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرهای مختلف استان انجام دادند.

وی به معرفی برخی از افراد به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان‌های گیلان که در فتنه سال ۸۸ حضور داشتند و بعضی از آنها بازداشت و توبیخ شدند، اشاره کرد و افزود: برخی از افراد مذکور در مقاطع مختلف در مقابل انقلاب ایستادند و با معرفی آنها به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان، از زباله‌دان تاریخ احیا شدند.

*برخی از نمایندگان مجلس در مقابل شورای نگهبان فریبکارانه عمل کردند

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نمایندگان مجلس در مقابل شورای نگهبان فریبکارانه عمل کرده و تأیید صلاحیت خود را دریافت کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در مورد فتنه و فتنه‌گران موضع خود را اعلام کردند و انتخاب این افراد به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراها می‌تواند نشان‌دهنده نداشتن بصیرت و تفکر خطرناکی باشد.

خسته‌بند متذکر شد: اگر انتخاب فتنه‌گران آگاهانه باشد می‌تواند برای مجلس شورای اسلامی و آینده کشور خطرناک باشد و شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت نمایندگانی که آنها را انتخاب کردند باید در آینده تجدید نظر کند ضمن اینکه نمایندگان نباید گلایه داشته باشند از اینکه آنها را ناحق رد صلاحیت کردند.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان در لایه بعدی خود را مطرح کردند و اکنون خود را اینگونه نشان می‌دهند و اگر در انتخاب اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراها اشتباه کردند باید سریع‌تر اشتباه خود را اصلاح کنند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر افراد فتنه‌گر و … که در مقابل نظام و ولایت هستند به طریقی مردم را فریب دهند و انتخاب شوند، گناه نابخشودنی برای تمام کسانی است که آنها را انتخاب کردند و در آینده باید پاسخگوی مردم، مسؤولان، دستگاه‌های نظام و شهدای انقلاب اسلامی باشند که با خون جوانان و اعتقاد مردم بازی کردند.

خسته‌بند با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها تعدادی از افراد را به نمایندگان تحمیل کردند، اظهار کرد: موضوع مذکور باید توسط رسانه‌ها افشاگری شود و به عنوان مستندات در پرونده هر کدام از نمایندگان و کسانی که در رده‌های دیگر استان مسؤولیت‌هایی دارند درج شود و به عنوان یک پرونده در آینده مد نظر قرار گیرد.

وی، مردم گیلان را با بصیرت خواند و گفت: گیلانی‌ها همانگونه که در حماسه هشت دی حضوری فعال داشتند در انتخابات نیز به طور آگاهانه با استقبال نکردن از افراد مذکور بصیرت خود را نشان می‌دهند.

Share